Klientai vis dažniau renkasi konteinerinį traukinį „Vikingas“

Lietuvos, Baltarusijos, Ukrainos, Moldovos, Rumunijos, Bulgarijos, Gruzijos, Azerbaidžano geležinkelių administracijų projektas – konteinerinis traukinys „Viking train“ – įgauna pagreitį. 2017 m. sausio–rugpjūčio rezultatai rodo, kad konteinerių vežimo apimtys išaugo 38 proc. – nuo 19 tūkst. iki 26 tūkst. TEU (20 pėdų konteineris).

Daugiausia  šių metų sausio–rugpjūčio mėnesiais „Viking train“ vežta Lietuva–Baltarusija kryptimi – 12106 TEU, vežimai didėjo 37 proc., palyginti su tuo pačiu 2016 m. laikotarpiu.<br>M.Patašiaus nuotr.
Daugiausia  šių metų sausio–rugpjūčio mėnesiais „Viking train“ vežta Lietuva–Baltarusija kryptimi – 12106 TEU, vežimai didėjo 37 proc., palyginti su tuo pačiu 2016 m. laikotarpiu.<br>M.Patašiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Sep 27, 2017, 10:34 AM, atnaujinta Sep 27, 2017, 10:45 AM

Tačiau sustoti neketinama – rugsėjį susitikusių šalių atstovai ieškojo konteinerinio traukinio „Viking train“ plėtros galimybių. Svarstyta, kaip į projektą įtraukti Skandinavijos rinką, plėsti bendradarbiavimą su Juodosios jūros šalimis, efektyviau panaudoti turimą riedmenų parką, suderinti savo veiklą su  kitais vežimų operatoriais, geležinkelių administracijomis. Susitikime tartasi ir dėl 2018 m. kainodaros – įvertinus konkurencinę aplinką šalys nusprendė išlaikyti tuos pačius tarifus.

Daugiausia  šių metų sausio–rugpjūčio mėnesiais „Viking train“ vežta Lietuva–Baltarusija kryptimi – 12106 TEU, vežimai didėjo 37 proc., palyginti su tuo pačiu 2016 m. laikotarpiu.  Baltarusija–Lietuva kryptimi vežta 10 220 TEU arba 22 proc. daugiau nei praėjusiais metais. 

Didžiausias augimas sausio–rugpjūčio mėnesiais fiksuotas Ukraina–Lietuva maršrutu,  vežimai didėjo 4 kartus – nuo 218 TEU 2016 m. iki 1119 TEU 2017 m. Lietuva–Ukraina kryptimi vežta 2 kartus daugiau  – 2515 TEU.

Daugiausia „Viking train“ vežta organinių chemijos produktų – 1933 TEU, plastiko ir jo dirbinių – 1829 TEU, mašinų ir mechaninių įrenginių – 1672 TEU. Daugiausia išaugo įvairių pramonės gaminių vežimai – minėtu laikotarpiu vežta 1054 TEU arba 6 kartus daugiau nei analogišku laikotarpiu 2016 m., juodųjų metalų 2 kartus daugiau – 1515 TEU.

Konteinerinis traukinys „Viking train“ – bendras Lietuvos, Baltarusijos ir Ukrainos geležinkelių, uosto krovos kompanijų bei Klaipėdos, Odesos ir Iljičiovsko uostų projektas, sujungiantis  Baltijos ir Juodąją jūras. Traukiniu gali būti vežami specializuoti konteineriai bei vilkikai su puspriekabėmis (kontreileriai), kurie iš Skandinavijos bei Vakarų Europos šalių atvežami jūrų transportu į Klaipėdos uostą, taip pat per Mukrano-Klaipėdos perkėlą ir vežami toliau į Ukrainą, Baltarusiją, Artimuosius Rytus, Kaukazą, Turkiją ir atgal. Europos intermodalinio transporto asociacija konteineriniam traukiniui „Viking train“ skyrė apdovanojimą už geriausią intermodalinio transporto praktiką.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.