Tačiau sustoti neketinama – rugsėjį susitikusių šalių atstovai ieškojo konteinerinio traukinio „Viking train“ plėtros galimybių. Svarstyta, kaip į projektą įtraukti Skandinavijos rinką, plėsti bendradarbiavimą su Juodosios jūros šalimis, efektyviau panaudoti turimą riedmenų parką, suderinti savo veiklą su kitais vežimų operatoriais, geležinkelių administracijomis. Susitikime tartasi ir dėl 2018 m. kainodaros – įvertinus konkurencinę aplinką šalys nusprendė išlaikyti tuos pačius tarifus.
Daugiausia šių metų sausio–rugpjūčio mėnesiais „Viking train“ vežta Lietuva–Baltarusija kryptimi – 12106 TEU, vežimai didėjo 37 proc., palyginti su tuo pačiu 2016 m. laikotarpiu. Baltarusija–Lietuva kryptimi vežta 10 220 TEU arba 22 proc. daugiau nei praėjusiais metais.
Didžiausias augimas sausio–rugpjūčio mėnesiais fiksuotas Ukraina–Lietuva maršrutu, vežimai didėjo 4 kartus – nuo 218 TEU 2016 m. iki 1119 TEU 2017 m. Lietuva–Ukraina kryptimi vežta 2 kartus daugiau – 2515 TEU.
Daugiausia „Viking train“ vežta organinių chemijos produktų – 1933 TEU, plastiko ir jo dirbinių – 1829 TEU, mašinų ir mechaninių įrenginių – 1672 TEU. Daugiausia išaugo įvairių pramonės gaminių vežimai – minėtu laikotarpiu vežta 1054 TEU arba 6 kartus daugiau nei analogišku laikotarpiu 2016 m., juodųjų metalų 2 kartus daugiau – 1515 TEU.
Konteinerinis traukinys „Viking train“ – bendras Lietuvos, Baltarusijos ir Ukrainos geležinkelių, uosto krovos kompanijų bei Klaipėdos, Odesos ir Iljičiovsko uostų projektas, sujungiantis Baltijos ir Juodąją jūras. Traukiniu gali būti vežami specializuoti konteineriai bei vilkikai su puspriekabėmis (kontreileriai), kurie iš Skandinavijos bei Vakarų Europos šalių atvežami jūrų transportu į Klaipėdos uostą, taip pat per Mukrano-Klaipėdos perkėlą ir vežami toliau į Ukrainą, Baltarusiją, Artimuosius Rytus, Kaukazą, Turkiją ir atgal. Europos intermodalinio transporto asociacija konteineriniam traukiniui „Viking train“ skyrė apdovanojimą už geriausią intermodalinio transporto praktiką.