Prieskoniai kitaip: Lietuvoje gerai žinomi gamintojai keičia ir pakuotes, ir sudėtį

Didžiausios prieskonių gamintojos Skandinavijos ir Baltijos šalyse „Santa Maria“ „Foodservice“ padalinys Lietuvoje pradeda prekybą atnaujintu prieskonių asortimentu ir pristato naują, FSD („Forest Stewardship Council®“) sertifikuotą prieskonių pakuotę „Taste Pack“.

Pasak „Santa Maria Foodservice“ pardavimų vadovo Baltijos šalyse Rimanto Norvilo, tokie pokyčiai leis per metus atsisakyti 140 tonų plastiko bei 5 kartus sumažinti į aplinką išmetamo CO2 kiekį.<br> V.Ščiavisnko nuotr.
Pasak „Santa Maria Foodservice“ pardavimų vadovo Baltijos šalyse Rimanto Norvilo, tokie pokyčiai leis per metus atsisakyti 140 tonų plastiko bei 5 kartus sumažinti į aplinką išmetamo CO2 kiekį.<br> V.Ščiavisnko nuotr.
Kaip prasitarė R.Norvilas, keičiant pakuotę buvo patobulintos ir prieskonių receptūros, kurios leido sumažinti druskos kiekį prieskoniuose 10-ia tonų, cukraus – 6-iomis tonomis per metus.<br> V.Ščiavisnko nuotr.
Kaip prasitarė R.Norvilas, keičiant pakuotę buvo patobulintos ir prieskonių receptūros, kurios leido sumažinti druskos kiekį prieskoniuose 10-ia tonų, cukraus – 6-iomis tonomis per metus.<br> V.Ščiavisnko nuotr.
Pasak „Santa Maria Foodservice“ pardavimų vadovo Baltijos šalyse Rimanto Norvilo, tokie pokyčiai leis per metus atsisakyti 140 tonų plastiko bei 5 kartus sumažinti į aplinką išmetamo CO2 kiekį.<br> V.Ščiavisnko nuotr.
Pasak „Santa Maria Foodservice“ pardavimų vadovo Baltijos šalyse Rimanto Norvilo, tokie pokyčiai leis per metus atsisakyti 140 tonų plastiko bei 5 kartus sumažinti į aplinką išmetamo CO2 kiekį.<br> V.Ščiavisnko nuotr.
Pasak „Santa Maria Foodservice“ pardavimų vadovo Baltijos šalyse Rimanto Norvilo, tokie pokyčiai leis per metus atsisakyti 140 tonų plastiko bei 5 kartus sumažinti į aplinką išmetamo CO2 kiekį.<br> V.Ščiavisnko nuotr.
Pasak „Santa Maria Foodservice“ pardavimų vadovo Baltijos šalyse Rimanto Norvilo, tokie pokyčiai leis per metus atsisakyti 140 tonų plastiko bei 5 kartus sumažinti į aplinką išmetamo CO2 kiekį.<br> V.Ščiavisnko nuotr.
Pasak „Santa Maria Foodservice“ pardavimų vadovo Baltijos šalyse Rimanto Norvilo, tokie pokyčiai leis per metus atsisakyti 140 tonų plastiko bei 5 kartus sumažinti į aplinką išmetamo CO2 kiekį.<br> V.Ščiavisnko nuotr.
Pasak „Santa Maria Foodservice“ pardavimų vadovo Baltijos šalyse Rimanto Norvilo, tokie pokyčiai leis per metus atsisakyti 140 tonų plastiko bei 5 kartus sumažinti į aplinką išmetamo CO2 kiekį.<br> V.Ščiavisnko nuotr.
Pasak „Santa Maria Foodservice“ pardavimų vadovo Baltijos šalyse Rimanto Norvilo, tokie pokyčiai leis per metus atsisakyti 140 tonų plastiko bei 5 kartus sumažinti į aplinką išmetamo CO2 kiekį.<br> V.Ščiavisnko nuotr.
Pasak „Santa Maria Foodservice“ pardavimų vadovo Baltijos šalyse Rimanto Norvilo, tokie pokyčiai leis per metus atsisakyti 140 tonų plastiko bei 5 kartus sumažinti į aplinką išmetamo CO2 kiekį.<br> V.Ščiavisnko nuotr.
Pasak „Santa Maria Foodservice“ pardavimų vadovo Baltijos šalyse Rimanto Norvilo, tokie pokyčiai leis per metus atsisakyti 140 tonų plastiko bei 5 kartus sumažinti į aplinką išmetamo CO2 kiekį.<br> V.Ščiavisnko nuotr.
Pasak „Santa Maria Foodservice“ pardavimų vadovo Baltijos šalyse Rimanto Norvilo, tokie pokyčiai leis per metus atsisakyti 140 tonų plastiko bei 5 kartus sumažinti į aplinką išmetamo CO2 kiekį.<br> V.Ščiavisnko nuotr.
Pasak „Santa Maria Foodservice“ pardavimų vadovo Baltijos šalyse Rimanto Norvilo, tokie pokyčiai leis per metus atsisakyti 140 tonų plastiko bei 5 kartus sumažinti į aplinką išmetamo CO2 kiekį.<br> V.Ščiavisnko nuotr.
Pasak „Santa Maria Foodservice“ pardavimų vadovo Baltijos šalyse Rimanto Norvilo, tokie pokyčiai leis per metus atsisakyti 140 tonų plastiko bei 5 kartus sumažinti į aplinką išmetamo CO2 kiekį.<br> V.Ščiavisnko nuotr.
Pasak „Santa Maria Foodservice“ pardavimų vadovo Baltijos šalyse Rimanto Norvilo, tokie pokyčiai leis per metus atsisakyti 140 tonų plastiko bei 5 kartus sumažinti į aplinką išmetamo CO2 kiekį.<br> V.Ščiavisnko nuotr.
Pasak „Santa Maria Foodservice“ pardavimų vadovo Baltijos šalyse Rimanto Norvilo, tokie pokyčiai leis per metus atsisakyti 140 tonų plastiko bei 5 kartus sumažinti į aplinką išmetamo CO2 kiekį.<br> V.Ščiavisnko nuotr.
Pasak vadovo, gamintojai, siekiantys išlikti rinkoje, negali ignoruoti šių tendencijų.<br> V.Ščiavisnko nuotr.
Pasak vadovo, gamintojai, siekiantys išlikti rinkoje, negali ignoruoti šių tendencijų.<br> V.Ščiavisnko nuotr.
Pasak „Santa Maria Foodservice“ pardavimų vadovo Baltijos šalyse Rimanto Norvilo, tokie pokyčiai leis per metus atsisakyti 140 tonų plastiko bei 5 kartus sumažinti į aplinką išmetamo CO2 kiekį.<br> V.Ščiavisnko nuotr.
Pasak „Santa Maria Foodservice“ pardavimų vadovo Baltijos šalyse Rimanto Norvilo, tokie pokyčiai leis per metus atsisakyti 140 tonų plastiko bei 5 kartus sumažinti į aplinką išmetamo CO2 kiekį.<br> V.Ščiavisnko nuotr.
Pasak „Santa Maria Foodservice“ pardavimų vadovo Baltijos šalyse Rimanto Norvilo, tokie pokyčiai leis per metus atsisakyti 140 tonų plastiko bei 5 kartus sumažinti į aplinką išmetamo CO2 kiekį.<br> V.Ščiavisnko nuotr.
Pasak „Santa Maria Foodservice“ pardavimų vadovo Baltijos šalyse Rimanto Norvilo, tokie pokyčiai leis per metus atsisakyti 140 tonų plastiko bei 5 kartus sumažinti į aplinką išmetamo CO2 kiekį.<br> V.Ščiavisnko nuotr.
Daugiau nuotraukų (12)

Lrytas.lt

2017-10-05 15:42

Atliko tyrimą

Ji keičia iki šiol kompanijos naudotas plastmasines prieskonių taras. Pasak „Santa Maria Foodservice“ pardavimų vadovo Baltijos šalyse Rimanto Norvilo, tokie pokyčiai leis per metus atsisakyti 140 tonų plastiko bei 5 kartus sumažinti į aplinką išmetamo CO2 kiekį.

„Sprendimą tobulinti prieskonių sudėtį bei keisti jų pakuotę paskatino naujausi mūsų kompanijos atliktų tyrimų rezultatai. Jie rodo, jog prieskonių vartotojai – tiek profesionalūs šefai, tiek namuose gaminantys žmonės vis dažniau sprendimus dėl įsigyjamų produktų priima remdamiesi tvarumo principais.

Pavyzdžiui, net 63 proc. Europos gyventojų teigia perkantys tik tuos produktus, kurių jiems būtinai reikia, beveik ketvirtadalis, 24 proc., tvirtina vengiantys produktų su pertekline pakuote“, – sakė R.Norvilas.

Skiriasi spalvomis

Pasak jo, gamintojai, siekiantys išlikti rinkoje, negali ignoruoti šių tendencijų.

„Sąmoningumas ir rūpestis aplinka aktualus ir mūsų kompanijai. Ieškome būdų suteikti vartotojams galimybę priimti sprendimus, paremtus jų įsitikinimais ir poreikiais.

Įvairiose Europos šalyse paklausėme vartotojų, kokios pakuotės jiems būtų patogiausios ir kokias norėtų naudoti, dirbdami virtuvėse. Paaiškėjo, jog profesionalioms virtuvėms priimtiniausia aplinkai draugiška 1 l talpos pakuotė, kurią lengva atidaryti ir paprasta laikyti“, – sakė R. Norvilas.

Turint šiuos duomenis, kitas nuoseklus „Santa Maria Foodservice“ žingsnis buvo naujos, FSC sertifikuotos, iš perdirbamų medžiagų – kartono pagamintos pakuotės pristatymas.

Ant pakuočių nurodyti įvairioms gaminių kategorijoms skirti spalvų kodai padeda lengviau atrasti norimus prieskonius, pavyzdžiui, žalia spalva žymi žoleles, geltona – prieskonių mišinius. Taip pat naujos pakuotės turi langelius, leidžiančius matyti jų turinį.

Patobulino receptūrą

Kaip prasitarė R.Norvilas, keičiant pakuotę buvo patobulintos ir prieskonių receptūros, kurios leido sumažinti druskos kiekį prieskoniuose 10-ia tonų, cukraus – 6-iomis tonomis per metus.

Profesionalioms virtuvėms skirtų „Santa Maria“ prieskonių asortimentą papildė ir prieskoniai be druskos, į jį įtraukta ir nauja ekologiškų prieskonių linija.

„Kadangi receptūrą reguliuoja šefai, jie turi atkreipti dėmesį į kiek pasikeitusią sudėtį, bet problemoa čia nėra, jie gali pasirinkti iš 146 produktų“, – sakė vadovas.

Planuojama, jog naujos „Santa Maria“ prieskonių pakuotės iki šiol naudotus 1 l ir 2 l plastikinius indelius profesionaliose – restoranų, kavinių ir barų virtuvėse pilnai pakeis per artimiausius du mėnesius.

Kaina kils

Paklaustas, ar toks produkto atnaujinimas turės įtakos kainai – R.Norvilas atviras.

„Dėl šito atnaujinimo, jei bus pasikeitimai, tai labiau bus dėl žaliavų. Žinoma, ir pati pakuotė yra brangesnė, tai netūralu, bet mes esam priklausomi ir nuo žaliavų rinkos. Jei rinkoje įvyksta pasikeitimų, tai atsiliepia kainai.

Nemanau, kad kaina kils stipriai. Manau, kad tai bus tik centai, nes mes visada stengiamės išlaikyti tokį patį kainų lygį“, – sakė R.Norvilas.

Atskleisti, kiek tiklsiai įmonė investavo į tokį produkto pakuotės atsinaujinimą, vadovas nenorėjo.

„Mes tiksliai net neskaičiavome“, – sakė jis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.