„Pigu.lt“ meta iššūkį brangiems vaikiškiems drabužiams: į Lietuvą atveža „Cool club“

Vaikiškų drabužių ir avalynės segmento žaidėjai Lietuvoje sulaukė naujo konkurento, kuris užpildys kokybiškų ir šeimų biudžetui prieinamų vaikiškų drabužių nišą. Didžiausia internetinė parduotuvė „Pigu.lt“ Baltijos šalyse pradeda prekybą prekės ženklo „Cool club“ drabužiais. Tėvų ir vaikų lūkesčius suderinančio, kokybiškų ir madingų drabužių prekių ženklo produkcija „Pigu.lt“ prekiaus vienintelė Lietuvoje.

Didžiausia internetinė parduotuvė „Pigu.lt“ Baltijos šalyse pradeda prekybą prekės ženklo „Cool club“ drabužiais.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Didžiausia internetinė parduotuvė „Pigu.lt“ Baltijos šalyse pradeda prekybą prekės ženklo „Cool club“ drabužiais.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Oct 20, 2017, 11:01 AM

„Teisė prekiauti šio prekės ženklo drabužiais ir avalyne Lietuvoje yra didelis pasiekimas. Mes tapome pirmąją internete parduotuve regione, kuriai patikėta šio prekės ženklo prekyba. „Cool club“ vaikiški drabužiai vertinami dėl kokybės, stiliaus ir tuo pačiu prieinamos kainos. Vaikams patinka spalvingi ir patogūs šio ženklo drabužiai, o tėveliai gali būti ramūs dėl drabužių kainos. Lietuvos rinkai tokio ženklo labai reikėjo“, – sako Giedrė Vilkė, „Pigu.lt“ Rinkodaros direktorė.

Pasak jos, vaikiškų drabužių pasiūla Lietuvoje vis dar yra labai ribota. Neretai kokybiški drabužiai kainuoja labai brangiai, kone tiek pat, kiek ir skirti suaugusiems, ir ne visoms šeimoms yra lengvai įperkami. Kokybės klausimas taip pat abejotinas: pigesni drabužiai tikrai nuvilia kokybe ar patogumu, kuris svarbus vaikams. Savo ruožtu naujas prekės ženklas turėtų atitikti daugelio šeimų lūkesčius ir jo atėjimą pajus daugelis šio segmento prekybininkų. Pirmieji pardavimai įrodo, kad tokio tipo prekių regione labai reikėjo.

„Daug šeimų Lietuvoje skundžiasi, kad naujų vaikiškų drabužių pasirinkimas labai ribotas. Jie ieško būdų apsipirkti užsienyje arba renkasi pirkti dėvėtus drabužius. Tikėjome, kad atvedę į Lietuvą šį prekės ženklą, pateisinsime daugelio šeimų lūkesčius. Pirmo mėnesio pardavimų rezultatai jau rodo, kad pataikėme į dešimtuką“, – sako G. Vilkė.

„Cool club“ rinkoje veikia nuo 2001 metų. Šis ženklas išskirtinai priklauso tarptautinei vaikų prekių mažmeninės prekybos bendrovei „Smyk“, kurios pagrindinė buveinė yra Lenkijoje. 2016 m. „Smyk“ tinklo pajamos pernai siekė beveik 1,6 mlrd. PLN (šių dienų kursu – apie 370 mln. EUR). Tai yra vienas garsiausių vaikų aprangos prekės ženklų, Lenkijos rinkoje veikiantis jau 40 metų, o jo žinomumas šioje šalyse siekia 98%. Ilgą laiką įsigyti „Cool club“ drabužių buvo galima tik „Smyk“ grupei priklausančiose parduotuvėse ir per jų franšizės partnerius Dubajuje, Graikijoje, Serbijoje ir Rusijoje. „Pigu.lt“ tapo šio prekės ženklo atstove visose Baltijos šalyse, taip pat pirmąja internetine parduotuve regione, su kuria „Smyk“ pradėjo bendradarbiauti ir suteikė teisę prekiauti „Cool club“ prekės ženklo kolekcijomis.

„Smyk“ akcentuoja, kad kurdama šiuos drabužius stengiasi gerai apgalvoti atvejus, kada vaikai juos dėvės, kas vaikams svarbu, išlaikyti kokybę ir vaikišką spalvingumą. Drabužiai pagaminti iš aukštos kokybės medžiagų, pritaikyti jautriai kūdikių odai, jie tinka kiekvienai situacijai ir, tuo pačiu, yra įperkami.

„Pigu.lt“ jau pasiekė pirmosios „Cool club“ prekių kolekcijos: drabužėlių kūdikiams, darželinukams, vaikiškos avalynės. Priklausomai nuo sezono, jų pasiūla bus nuolat atnaujinama. Pasak G. Vilkės, vien iki metų pabaigos numatyta asortimentą atnaujinti papildyti kelis kartus.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.