Vilnietis pasipiktino „Vilniaus vandenų“ darbu: „Jie iš manęs tyčiojasi“

„Vakare po darbo grižęs į namus radau į duris įkištą „špargalkę“, pranešimą, kad yra keičiami vandens skaitikliai ir reikia susitarti, kada jie galėtų būti pakeisti“, – pasakojo vilnietis Algirdas, nustebęs, kad tokia žinutė buvo įmesta ne į pašto dėžutę, o užkišta už buto durų.

 „Man atrodo, kad tai kažkoks pasityčiojimas iš žmonių. Neparašyta nei nuo kada keičia skaitiklius, nei pasirašyta, kad ten tikrai „Vilniaus vandenų“ lapelis. Uždėti atributai, bet tai dar nieko nereiškia“, – piktinosi Algirdas.<br> V.Ščiavinsko nuotr.
 „Man atrodo, kad tai kažkoks pasityčiojimas iš žmonių. Neparašyta nei nuo kada keičia skaitiklius, nei pasirašyta, kad ten tikrai „Vilniaus vandenų“ lapelis. Uždėti atributai, bet tai dar nieko nereiškia“, – piktinosi Algirdas.<br> V.Ščiavinsko nuotr.
 Susisiekus su „Vilniaus vandenys“ komunikacijos koordinatore Raimonda Strazdauskaite ši patikino, kad įprastai įmonė apie planuojamą skaitiklių keitimą gyventojus iš anksto stengiasi informuoti skelbimų lentose, tačiau šiuo atveju būtą partnerių klaidos.<br> V.Ščiavinsko nuotr.
 Susisiekus su „Vilniaus vandenys“ komunikacijos koordinatore Raimonda Strazdauskaite ši patikino, kad įprastai įmonė apie planuojamą skaitiklių keitimą gyventojus iš anksto stengiasi informuoti skelbimų lentose, tačiau šiuo atveju būtą partnerių klaidos.<br> V.Ščiavinsko nuotr.
Taip pat Lietuvos teisės aktuose numatyta, kad vandens skaitiklių butuose ir individualiuose namuose periodinė metrologinė patikra privalo būti atliekama kas 4 metus, nors iki šio nutarimo patikra buvo vykdoma kas 6 metus.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Taip pat Lietuvos teisės aktuose numatyta, kad vandens skaitiklių butuose ir individualiuose namuose periodinė metrologinė patikra privalo būti atliekama kas 4 metus, nors iki šio nutarimo patikra buvo vykdoma kas 6 metus.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Anot jo, tokia „špargalkė“ galimai dar ir su grasinimais dėl šalto vandens skaitiklių keitimo be datų ir atsakingų Vilniaus vandenų asmenų su kokiais nors kontaktais.<br>Skaitytojo nuotr.
Anot jo, tokia „špargalkė“ galimai dar ir su grasinimais dėl šalto vandens skaitiklių keitimo be datų ir atsakingų Vilniaus vandenų asmenų su kokiais nors kontaktais.<br>Skaitytojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

2017-10-23 12:03, atnaujinta 2017-10-23 18:03

„Man atrodo, kad tai kažkoks pasityčiojimas iš žmonių. Neparašyta nei nuo kada keičia skaitiklius, nei pasirašyta, kad ten tikrai „Vilniaus vandenų“ lapelis. Uždėti atributai, bet tai dar nieko nereiškia“, – piktinosi Algirdas.

Anot jo, tokia „špargalkė“, galimai dar ir su grasinimais dėl šalto vandens skaitiklių keitimo, be datų ir atsakingų Vilniaus vandenų asmenų su kokiais nors kontaktais.

„Namo skelbimų lentoje jokio įdėto pranešimo – skelbimo nėra. Name pašto dėžutės tvarkingos, kur galima palikti pranešimus ir apie tai reikalinga ir privaloma informuoti gyventojus“, – aiškino vyras.

Susisiekus su „Vilniaus vandenys“ komunikacijos koordinatore Raimonda Strazdauskaite ši patikino, kad įprastai įmonė apie planuojamą skaitiklių keitimą gyventojus iš anksto stengiasi informuoti skelbimų lentose, tačiau šiuo atveju būtą partnerių klaidos.

„Apsilankymo metu neradus kliento namuose, jei tik pašto dėžutė tvarkinga, pranešimą apie apsilankymą paliekame pašto dėžutėje. Apgailestaujame, kad dėl žmogiškos mūsų partnerių klaidos šįkart klientui paliktas netinkamas pranešimas.

Maloniai prašome klientą susisiekti nurodyti telefonu, jam bus suteikta visa reikalinga informacija ir bus galima suderinti patogų specialisto apsilankymo laiką. Jei kyla klausimų, „Vilniaus vandenų“ klientai taip pat gali skambinti visą parą veikiančiu klientų aptarnavimo telefonu“, – situaciją komentavo R.Strazdauskaitė.

Pasak jos, šalto vandens skaitikliai gyventojams yra keičiami dėl keleto priežasčių.

„LR Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo įstatymas numato, kad visi geriamojo (šalto) vandens apskaitos prietaisai turi priklausyti vandens tiekėjui. Tačiau šiuo metu Vilniuje yra apie 165 tūkst. klientų, kurie naudojasi savo skaitikliais su pasibaigusia, besibaigiančia metrologine patikra ar apskritai neturi įrengto skaitiklio ir atsiskaito pagal savivaldybės nustatytą vidutinį suvartojamo geriamojo vandens kiekį. Esame įpareigoti šiems klientams įrengti skaitiklius su veikiančia metrologine patikra, tad pagal su Lietuvos metrologijos inspekcija suderintą skaitiklių keitimo planą ir vykdome darbus“, – vieną iš priežasčių įvardijo „Vilniaus vandenų“ atstovė.

Taip pat Lietuvos teisės aktuose numatyta, kad vandens skaitiklių butuose ir individualiuose namuose periodinė metrologinė patikra privalo būti atliekama kas 4 metus, nors iki šio nutarimo patikra buvo vykdoma kas 6 metus.

„Tam, kad skaitikliai veiktų tinkamai ir klientai už teikiamas paslaugas mokėtų tiksliai pagal suvartotą vandens kiekį, mūsų darbuotojai ir partneriai lankosi pas klientus ir pakeičia nusidėvėjusius skaitiklius naujais su galiojančia metrologine patikra“, – aiškino R.Strazdauskaitė.

Atsisakius įleisti geriamojo vandens tiekėjo ir nuotekų tvarkytojo įgaliotą atstovą atlikti tam tikrus veiksmus, įskaitant ir įrengti ar pakeisti atsiskaitomuosius geriamojo vandens ir (arba) nuotekų apskaitos prietaisus, suvartoto geriamojo vandens ir (ar) išleistų nuotekų kiekis vartotojams skaičiuojamas vidutinį savivaldybėje suvartojamo geriamojo vandens kiekį padauginus iš koeficiento 2.

Šiuo metu „Vilniaus vandenų“ aptarnaujamoje teritorijoje vidutinis suvartojamo geriamojo vandens kiekis vienam gyventojui per mėnesį yra 1,78 m³.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.