Svarstoma geležinkeliu sujungti Vilniaus ir Kauno oro uostus

„Tęsiame diskusijas, ką turėtume padaryti, kad Vilniaus ar Kauno oro uoste nusileidęs keleivis galėtų iškart sėsti į traukinį ir važiuoti į Panevėžį, Vilnių, Kauną ar kitą miestą. Planuodami „Rail Baltica“ projektą, turime atsižvelgti ir į oro uostų plėtros planus“, – sakė A. Jackus.

Rail Baltica.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Rail Baltica.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Dec 4, 2017, 2:31 PM, atnaujinta Dec 4, 2017, 2:33 PM

„Tęsiame diskusijas, ką turėtume padaryti, kad Vilniaus ar Kauno oro uoste nusileidęs keleivis galėtų iškart sėsti į traukinį ir važiuoti į Panevėžį, Vilnių, Kauną ar kitą miestą. Planuodami „Rail Baltica“ projektą, turime atsižvelgti ir į oro uostų plėtros planus“, – sakė A. Jackus.

Šiuo metu „Rail Baltica“ vėžė yra nutiesta nuo Kauno ir Lenkijos sienos. Toliau geležinkelis bus tiesiamas nuo Kauno iki Latvijos sienos bei iki Vilniaus.

Jau nutiesta vėže dabar galima vežti krovinius, o keleiviai gali pasiekti Balstogę. Kitais metais planuojama suderinti grafikus, kad keleiviai persėdę Balstogėje galėtų nuvykti traukiniu iki Varšuvos.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.