„Coca-Cola“ Lietuvoje pristato naują produktą – yra kabliukas dėl receptūros

2018 m. sausio 18 d. 06:17
Specialiai lrytas.lt iš Ciuricho (Šveicarija)
Jau sausio mėnesį lietuvius ir visą Europą pasieks naujas „Coca-Cola Company“ produktas. Nuo šiol lietuviai didžiųjų prekybos centrų lentynose galės rasti mūsų šalyje ir visoje Europoje dar nematytos šaltosios arbatos – „Fuze tea“.
Daugiau nuotraukų (15)
Tiesa, vienas kabliukas čia yra. Patys gamintojai neslepia, kad naujojo produkto receptas visose 37 Europos šalyse, o tarp jų – ir Lietuvoje, bus skirtingas.
Lrytas.lt žurnalistai turėjo išskirtinę progą dalyvauti naujojo kompanijos produkto pristatyme Šveicarijoje, Ciuriche.
Prisitaiko prie gyvenimo būdo
Kaip skelbiama, šios šaltosios arbatos receptas, kurį netrukus atras ir lietuviai, buvo sukurtas dar 2012-aisiais, tad visai nenuostabu, kad per kelerius metus pasaulyje žaibiškai išpopuliarėjusi ir ne vieną milijardą dolerių kompanijai jau uždirbusi šaltoji arbata kelią skinasi ir į Europos rinką.
Spaudos konferencijoje paskelbta, kad lietuviai jau visai netrukus galės mėgautis net penkių skirtingų skonių šaltaja arbata, o jas pirkėjai galės įsigyti 500 ml buteliukuose.
Tiesa, „Coca-Cola Company“ prezidentas Europoje, Afrikoje ir Viduriniuosiuose Rytuose Brianas Smithas prisipažino, kad tokia plėtra – didelis iššūkis visai kompanijai.
„Šiandien jaučiu deja vu jausmą, nes prieš 4 metus šią arbatą pristačiau Lotynų Amerikos rinkai ir tikiu, kad ši plėtra Europoje bus dar sėkmingesnė. Visgi mūsų kompanijai tai didelis iššūkis“, – sakė B.Smithas.
Jo teigimu, „Coca-Cola Company“ nebegali sau leisti nekreipti dėmesio į tai, kas vyksta pasaulyje. Įmonei reikia prisitaikyti prie vis populiarėjančio sveiko gyvenimo būdo ir siūlyti tai, kas jai aktualu.
„Pasaulyje vyksta pokyčiai, jis greitai keičiasi, todėl jei mes prie neprisitaikysime prie savo klientų, nesikeisime, mes negalėsime augti taip, kaip augome iki šiol. Mes atidžiai sekame pasaulį ir savo pirkėjus ir ko jie nori, nesvarbu, ar tai gazuoti gėrimai, vanduo, sultys ar arbatos“, – apie pradėjusius daugiau judėti ir aktyviau sportuoti žmones sakė B.Smithas ir pridūrė, kad Europai pristatoma arbata žemėlapyje tarsi užpildo šviesias vietas, kuriose iki šiol pasaulyje produktas dar nebuvo tiekiamas.
„Mūsų ateities tikslas, kad tokių šviesių vietų liktų kuo mažiau ir tai mes norime padaryti greitai“, – teigė jis.
Skirtingos šalys – skirtingi receptai
Lietuvoje ir visoje Europoje siaučiant skandalui dėl skirtingos ir prastesnės kokybės tiekiamų produktų, „Coca-Cola Company“ atvira – beveik kiekvienai Europos šaliai numatyta skirtinga arbatos receptūra. Pasak kompanijos atstovų, viskas priklauso nuo pačios šalies, joje galiojančių reglamentų bei gyventojų jau pamėgtų skonių.
„Vakarų Europai bus pasiūlyti 9 skirtingi arbatos receptai, formulės, o Centrinėje ir Rytų Europoje jų bus dar 24, siekiant klientams duoti tai, ko jie išties nori. Visi produktai turės labai mažai kalorijų, o kai kurie jų neturės išvis“, – apie sprendimą pasakojo naujojo produkto generalinis direktorius Europoje Ljubo Grujicius.
„Coca-Cola Company“ atstovas pabrėžė, kad visgi negalima sakyti, jog Vakarų Europa gers vieną arbatą, o Rytų – kitą: „Skirtumai yra ir visada bus. Kiek įmanoma, mes visi turime būti tokie patys, ir skirtingi tiek, kiek reikia“, – teigė L.Grujic.
Jam antrino ir Nikos Koumettis, „Coca-Cola Company“ Centrinės ir Rytų Europos verlso vystymo prezidentas.
„Mūsų plėtra – nuo Airijos iki Rusijos ir Kipro. Visos šalys labai skirtingos ir turi savo vartotojų poreikius. Tai yra priežastis, dėl ko mes turėsime 33 skirtingus receptus visoje Europoje. Pastaruosius metus dirbau, kad visi receptai būtų tokie, kokius mes norime turėti“, – sakė jis.
Visgi, iššūkių, pasak N.Koumettis, tikrai netrūks. Pagrindiniai, kaip manoma, susiję su skirtingu rinkos reguliavimu bei įstatymais: „Štai Vokietioje, remiantis reglamentais, mūsų arbatos sudėtyje turi būti daugiau sulčių nei kitose šalyse", - pavyzdį pateikė jis.
„Nestea“ likimas – ant plauko?
O štai jau 17 metų „Coca-Cola Company“ ir „Nestle“ valdžiusios bendrą kompaniją „Beverage Partners Worldwide“ (BPW), kuri buvo atsakinga už lietuviams jau gerai žinomą produktą – “Nestea“, suka skirtingais keliais. Nuo 2018-ųjų sausio 1-osios jos pasidalijo akcijas ir rinkas, kuriose toliau plėtos produktą, tačiau nuo šiol tai darys nebe kartu, o kiekviena savarankiškai.
“Su mūsų gėrimų partneriais – „Nestle“, dirbome nuo 2001-ųjų iki 2017-ųjų pabaigos. Mus lydėjo didžiulė sėkmė. Tuo metu gėrimų rinka Europoje buvo labai siaura, maža, o mums vieniems kitų labai reikėjo, kad galėtume sukurti jau paruoštos vartoti arbatos paklausą”, – sakė “Coca-Cola Company” Vakarų Europos verslo vykdymo prezidentas Timas Brettas.
Tiesa, „Nestea“ nelieka tik istorija: „Mes liekame dirbti septyniose šalyse ir ten toliau parduosime šią arbatą. Tai Kanada bei šešios Europos šalys: Portugalja, Ispanija, Rumunija, Bulgarija, Vengrija, Andora“, – apie savasias rinkas po pasidalijimo sakė T.Brettas.
Visgi „Nestea“ iš lietuvos parduotuvių prekystalių dingti neturėtų. Nuo šiol šį produktą Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV), ir Europos šalyse, kurios susitarimo metu nėra priskirtos „Coca-Cola Company“, ir toliau valdys „Nestle.“
naujienaCoca ColaFuzetea
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.