„Coca-Cola“ planuoja naująjį produktą pristatyti Japonijos rinkai. Tai bus alkoholio ir gaiviojo gėrimo mišinys, rašė BBC.
„Coca-Cola“ taip ruošiasi išnaudoti sparčiai didėjančią nišą Japonijos rinkoje, kur kyla „ChuHi“ gėrimo populiarumas. Produktai įprastai būna 3-8 laipsnių stiprumo.
„Praeityje nesame eksperimentavę mažo stiprumo alkoholio rinkoje, tačiau tai yra puikus pavyzdys, kad ketiname ir toliau ieškoti galimybių už mūsų tradicinių ribų“, – sakė „Coca-Cola“ kompanijos Japonijoje prezidentas Jorge Garduno.
J.Garduno teigė, kad mažai tikėtina, jog gėrimas bus parduodamas už Japonijos ribų.
„ChuHi“ Japonijoje tapo alternatyva alui. Gėrimas ypač populiarus tarp moterų. Šio gėrimo įvairius variantus greitai ėmė gaminti didžiosios Japonijos gėrimų kompanijos „Kirin“, „Suntory“, „Asahi“.
Kompanijos ir toliau eksperimentuoja su skoniais.
Japonijoje populiariausi citrusinių vaisių skoniai.
Šis „Coca-Cola“ žingsnis – netikėtas, nes kompanija pastaruoju metu itin rūpinosi jaunųjų vartotojų poreikiais. Dėl jų „Coca-Cola“ pirko vandens ir arbatos kompanijas, tačiau praėjusį lapkritį „Wells Fargo“ analitikė Bonnie Herzog užsiminė, kad „Coca-Cola“ gali pasukti į alkoholio rinką.