Ar „Amazon“ privers bankrutuoti kelionių agentūras?

Garsi Volstryto kompanija „Morgan Stanley“ teigia, kad netrukus „Amazon“ gali įnešti sumaišties į keliones internetu organizuojančių agentūrų verslą. Mat, „Morgan Stanley“ analitikai teigia, kad „Amazon“ galėtų gauti nemažai pelno, jeigu įsitrauktų į kelionių organizavimo verslą internetu, rašo potalas „nzherald.co.nz“.

Vertingiausiu pasaulio ženklu šįmet pripažintas „Amazon“.<br>„Scanpix“ nuotr.
Vertingiausiu pasaulio ženklu šįmet pripažintas „Amazon“.<br>„Scanpix“ nuotr.
Internetinės kelionių agentūros įrodė, kad iki šiol jos buvo atsparios bendrovės „Amazon“ galimoms užmačioms sužlugdyti jų verslą.<br>AFP/Scanpix nuotr.
Internetinės kelionių agentūros įrodė, kad iki šiol jos buvo atsparios bendrovės „Amazon“ galimoms užmačioms sužlugdyti jų verslą.<br>AFP/Scanpix nuotr.
Dėl elektroninės prekybos milžinės „Amazon“ sėkmės Jeffas Bezosas oficialiai tapo turtingiausiu planetos gyventoju, tačiau jo drąsi vizija verslu neapsiriboja – ji taip pat apima kosmosą ir net patį laiką.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Dėl elektroninės prekybos milžinės „Amazon“ sėkmės Jeffas Bezosas oficialiai tapo turtingiausiu planetos gyventoju, tačiau jo drąsi vizija verslu neapsiriboja – ji taip pat apima kosmosą ir net patį laiką.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Mar 12, 2018, 4:10 PM

Pasak CNBC, finansinių paslaugų kompanija „Morgan Stanley“ konstatavo, kad kelionių sektorius – puiki verslo galimybė elektroninės prekybos milžinei, kurios galva Jeffas Bezosas oficialiai tapo turtingiausiu planetos gyventoju.

„Amazon“ turi didelę duomenų apie savo klientus bazę, ir šie klientai galėtų leisti pinigus jos siūlomoms kelionėms pirkti. Vokietijos statistikos portalas „Statista“ apskaičiavo, kad internetu prekiaujantis mažmenininkas visame pasaulyje turi daugiau kaip 310 mln. aktyvių klientų sąskaitų. 

 „Internetinės kelionių agentūros įrodė, kad iki šiol jos buvo atsparios bendrovės „Amazon“ galimoms užmačioms sužlugdyti jų verslą. Tačiau, kaip jau matėme kitose kategorijose (čia: analizuodami padėtį kituose verslo sektoriuose. – Red.), nereiškia, kad „Amazon“ vėl nepamėgins, o ji turėtų“, – sakė analitikas Brianas Nowakas. 


Pasak B.Nowako, vien tik Jungtinėse Valstijose metinė kelionių rinkos vertė yra 480 mlrd. dolerių (390,53 mlrd. Eur),  ir jis prognozuoja, kad „Amazon“ galėtų gauti 600 mln. dolerių (488,16 mln. Eur) pelno per metus, jei sukurtų viešbučių verslą internetu, prilygstantį maždaug pusei bendrovės „Expedia“ verslo. 

Analitikas apskaičiavo, kad internetinės kelionių agentūros, tarkime, „Booking“ ir „Expedia“, išleidžia maždaug po 620 mln. dolerių (504,43 mln. Eur) per metus visame pasaulyje turimų viešbučių kambarių inventoriui.  „Tokia suma nebūtų pernelyg didelė investicija bendrovei, kurios pelnas praeitą mėnesį pirmą kartą viršijo 1 milijardą dolerių“, – teigia B.Nowakas. 

Pasak B.Nowako, atlikta apytikslė reklamos efektyvumo analizė (išlaidos skelbimui ir reklamai/ sandoriui sudaryti) rodo, kad „Amazon“ yra pajėgi užsiimti kelionių organizavimo verslu, kadangi skaičiavimai rodo, jog išlaidos skelbimui ir reklamai / sandoriui sudaryti būtų tik dalis (0,75 dolerio) tos sumos, kurią šiam tikslui išleidžia  „Booking“ ar „Expedia“.

Kompanija „Booking.com B.V“, kurios būstinė įsikūrusi Amsterdame, valdo tarptautinę viešbučių užsakymo internetu svetainę  „Booking.com“ ir teikia apgyvendinimo vietų rezervavimo paslaugą. „Booking.com“ svetainė įkurta Enschedėje 1996 metais, ją už $133 mln. dolerių 2005 metais įsigijo JAV kompanija „The Priceline Group“, kuri nuo šių metų vasario 21 dienos pasivadino „Booking Holdings Inc“.

„Expedia, Inc.“ yra keliones internetu organizuojanti amerikiečių kompanija, turinti ir valdanti keletą visame pasaulyje įsikūrusių tarptautinių internetinių kelionių agentūrų ir interneto svetainių, priimančių mokėjimus už keliones ir apgyvendinimą: „Expedia.com“, „Hotels.com“, „Hotwire.com“, „trivago“, „Venere.com“, „Travelocity“, „Orbitz“ ir „HomeAway“. Kompanija valdo apie 200 kelionių užsakymo svetainių maždaug 75 šalyse ir savo klientams gali pasiūlyti apie 350 tūkst. viešbučių ir 500 oro bendrovių.

Parengė Leonas Grybauskas

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.