Pernai KVJU direkcija pripažinta pelningiausia Lietuvos susisiekimo sektoriaus įmone. Pagrindinės jos veiklos pajamos, siekiančios 59,8 mln. eurų, buvo 6 proc. arba 3 mln. eurų didesnės nei 2016-aisiais. Pelno šaltiniai - žemės nuomos mokesčiai ir uosto rinkliavos.
Klaipėdos jūrų uosto krova pernai buvo 7,6 proc. didesnė nei 2016-aisiais - iš viso krauta 43,17 mln. tonų krovinių. Tai naujas rekordas – visos uoste veikiančios kompanijos krovė 3,03 mln. tonų daugiau krovinių nei užpernai.
„Veržliai plėtojamo krova per devynerius metus išaugo 44,5 proc. arba 13,29 mln. tonų – nuo 29,88 mln. iki 43,17 mln. tonų - jau priartėjome prie didžiausių Rytų ir Vakarų Europos uostų“, - pasiekimais džiaugėsi KVJU generalinis direktorius Arvydas Vaitkus.
Pagrindinis KVJU direkcijos tikslas – plėtoti uosto infrastruktūrą. Išvien su privačiomis įmonėmis siekiama sukurti finansinę grąžą ir pridėtinę vertę uostamiesčiui bei valstybei užtikrinantį transporto kompleksą.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija brėžia ambicingus ateities planus - per artimiausius trejus metus į naujas statybas ketinama investuoti apie 407 mln. eurų.