Bendrovės „Smiltynės perkėla“ vadovai guodžia, kad kitąmet populiarios kelionės bus atnaujintos didesniu ir patogesniu laivu.
„Smiltynė“ plukdė žmones ketverius metus. Greitaeigis laivas plaukiodavo nuo birželio pradžios iki rugsėjo.
Kelionė iš Klaipėdos į Nidą su sustojimu Juodkrantėje trukdavo dvi valandas dešimt minučių, bilieto kaina buvo 12 eurų. Katamaranas pirmyn ir atgal plaukdavo du kartus per dieną.
Vienu metu „Smiltynėje“ tilpdavo 72 žmonės ir 43 dviračiai. Dviračiai buvo plukdomi nemokamai.
Prieš pat vasaros sezoną išgirsta žinia, kad „Smiltynės“ nebebus, išmušė iš vėžių kai kuriuos turizmo organizatorius – mat jie jau buvo sutarę dėl kelionių su užsienio turistų grupėmis.
Vokiečiai buvo pamėgę atstumą Klaipėda–Nida įveikti dviračiais, o atgal grįžti katamaranu.
„Laivas „Smiltynė“ pastatytas beveik prieš dvidešimt metų, tad sulaukę palankaus pasiūlymo iš olandų pradėjome derybas dėl jo pardavimo.
Suprantame šio reiso svarbą regionui ir norime, kad kitą vasarą plaukiotų naujesnis, didesnis ir patogesnis laivas“, – sakė bendrovės „Smiltynės perkėla“ vadovas Darius Butvydas.
Jis tvirtina, kad pasaulyje tokio tipo viešojo transporto maršrutai yra remiami ir dotuojami.
Todėl tikimasi, kad kitais metais keliones Kuršių mariomis parems Klaipėdos ir Neringos savivaldybės.