„JYSK“ atidaro penktą parduotuvę Baltarusijoje

Danų mažmeninės prekybos bendrovė „JYSK“, valdanti buičiai ir poilsiui skirtų prekių parduotuvių tinklą, tęsia plėtrą Baltarusijoje. Liepos 12 dieną Minske bus atidaryta penktoji  „JYSK“ parduotuvė šioje šalyje.  Ji įsikurs Čižovkos mikrorajono hypermarkete „Prostore“ ir užims 2216 kv. metrų plotą. „JYSK“ investicijos į naują parduotuvę sudaro 700 000 JAV dolerių. 

 Dabar "JYSK" iškėlė sau tikslą augti globaliai. <br>Bendrovės nuotr. 
 Dabar "JYSK" iškėlė sau tikslą augti globaliai. <br>Bendrovės nuotr. 
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

May 31, 2018, 10:13 AM

„Pradėję veiklą Baltarusijoje 2015 metų pabaigoje, testavome naują rinką. Praėjusių metų gruodį atidarėme pirmą parduotuvę regioniniame centre – Breste.  Pardavimai visiškai pateisino lūkesčius, todėl 2018 metais Baltarusijai mūsų įmonė skirs ypatingą dėmesį.  Per penkerius metus planuojame atidaryti šioje šalyje iki 35 parduotuvių“, – sako  „JYSK“ įmonės atstovė Baltijos šalyse ir Baltarusijos rinkose – uždarosios akcinės bendrovės „Do It“ rinkodaros direktorius Kęstutis Isakas.

Planuojama aktyvi „JYSK“  plėtra ir Lietuvoje.  Danų mažmeninės prekybos bendrovės „JYSK“, valdanti buičiai ir poilsiui skirtų prekių parduotuvių tinklą, pardavimai 2017 metais  Lietuvoje sudarė 23,95 milijonų. Tai 6 procentais daugiau nei 2016 metais (JYSK finansiniai metai prasideda kovo mėnesį ir baigiasi vasarį).  Šiuo metu Lietuvoje veikia 11 „JYSK“ parduotuvių.  2018-2019 metais įmonė planuoja aktyvią  plėtrą Lietuvoje. 

„Palyginti su Estija ir Latvija pardavimai Lietuvoje augo lėčiau. Tai sąlygojo stipri konkurencija bei tai, kad 2017 metais Lietuvoje neatidarėme nė vienos naujos parduotuvės.  Todėl 2018 metais Lietuvos rinka mums bus prioritetinė, jai skirsime didžiausią dėmesį. Estijoje pernai pardavimai buvo 30,5 milijono eurų, Latvijoje – 27 milijonai eurų. Taigi Lietuva gana ženkliai atsilieka nuo kitų Baltijos valstybių, nors pagal gyventojų skaičių yra didžiausia.  Būtent šioje rinkoje slypi didžiausias potencialas. Sieksime, kad apyvarta per  penkerius metus išaugtų dvigubai. Aišku, to neįmanoma bus pasiekti be aktyvios plėtros“, – sako „JYSK“ rinkodaros direktorius Baltijos šalyse bei Baltarusijoje Kęstutis Isakas.  Pasak jo, planuojama sustiprinti įmonės pozicijas Vilniuje, taip pat vertinamos galimybės plėstis regionuose.  

„Estijos Saaremos saloje išbandėme naują 800 kvadratinių metrų parduotuvės formatą. Jis veikia sėkmingai, todėl ateityje panašaus tipo parduotuvės gali atsidaryti sąlyginai nedideliuose, bet turinčiuose tvirtą ekonominį  pagrindą miestuose. Pavyzdžiui, įdomūs Mažeikiai, Utena, Jonava, Kėdainiai,  Telšiai, Tauragė, Ukmergė, Akmenė, Palanga, Neringa, Druskininkai.  Vilniuje, Kaune bei Klaipėdoje  didelį dėmesį skirsime didiesiems prekybos ir pramogų centrams, generuojančiams milžiniškus lankytojų srautus. Tačiau plėtra juose priklausys nuo to, ar jie galės mums pasiūlyti pageidaujamą plotą – nuo 2 iki 3 tūkstančių kvadratinių metrų bei tinkamas sąlygas“, – sako K. Isakas. 

2018 metais „JYSK“ priėmė sprendimą keisti strategiją Baltijos šalyse bei Baltarusijoje.  „Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje atlikti tyrimai parodė, kad Baltijos šalių gyventojai mus tapatina su buičiai ir namams skirtomis smulkmemomis prekiaujančiomis parduotuvėmis.  Vienok, pastaruosius trejus metus mūsų komanda intensyviai dirbo, plėsdami baldų, čiužinių, miegamajai erdvei bei vonios kambariui skirtų prekių asortimentą. Be to, Baltijos šalyse keičiasi vartotojų įpročiai. Anksčiau, nekreipdami dėmesio į kokybę, jie didžiausią dėmesį skirdavo kainai, dabar vis daugiau žmonių renkasi kokybiškas prekes. Naujausia mūsų parduotuvių strategija – siūlyti kokybiškas prekes geriausiomis rinkos kainomis. Beje, mūsų parduotuvių tinklas tapo daniško jaukumo ir bendrystės gyvenimo būdo „hugė“ (Hygge) ambasadoriumi. Niekam nėra paslaptis, kad danai – viena laimingiausių tautų pasaulyje, kiekvieną minutę aplink save sugebanti sukurti jaukumą ir komfortą. Būtent tuo stengsimės pasidalyti su pirkėjais, norėdami, kad Baltijos šalyse išaugtų laimės indeksas. Tokia mūsų bendrovės misija. Tarp kitko, JYSK yra oficialus Danijos karališkųjų rūmų tiekėjas“, – teigė  „JYSK“ įmonės atstovė Baltijos šalyse ir Baltarusijos rinkose – uždarosios akcinės bendrovės „Do It“ generalinė direktorė Dacė Zundurė. 

Pagal naujausią strategiją buvo sukurtas ir pastaruosius kelerius metus įvairiose šalyse testuotas naujas „JYSK“ parduotuvių formatas.  2017 metais „JYSK“  pradėjo įgyvendinti parduotuvių rekonstrukcijos programą.  Šiuo metu naujausio formato „JYSK“ parduotuvės dirba Vilniuje ir Kaune (prekybos  centrai „Nordika“ ir „Molas“), Rygoje ir Daugpilyje (PC „Domina“ ir „Spice“), Pernu, Tartu, Hapsalu, Kuresare, taip pat Minske ir Breste. Iki 2021 metų „JYSK“ planuoja rekonstruoti visas senas savo tinklo parduotuves. 

„Naujausio formato dėka mūsų parduotuvės pirkėjams tapo skandinaviškos ir jaukesnės. Atsirado čiužinių studija, pasikeitė čiužinių išsidėstymas, dabar apsipirkti galima dar greičiau ir patogiau“, – kalba Dace Zundurė.  Vienos parduotuvės rekonstrukcija kompanijai kainuoja iki 600 tūkstančių eurų, o bendra investicija įdiegiant naujausią strategiją sieks apie 20 milijonų eurų.

Pastaruosius metus „JYSK“ prekes kuria Danijos dizaineriai. Jie apmoko darbuotojus ir stebi, kad kiekvienas daiktas atitiktų keturis skandinaviškus stilius, sukurtus pagal hugės principą.  Pasak D.Zundurės, pagal „JYSK“ projektus ir užsakymą šiuo metu prekės gaminamos 21 pasaulio šalyje. Dalis prekių importuojama tiesiai iš Danijos. 

„Pirkėjams siūlome pačias priimtiniausias kainas, nes prekių gamyba visam pasauliniam „JYSK“ tinklui užsakoma kiekvieną dieną“, – teigia D.Zundurė. Per artimiausius penkerius metus „JYSK“ visame pasaulyje planuoja padidinti savo parduotuvių skaičių iki 5000.

 Šiuo metu „JYSK“ tinklas turi daugiau nei 2600 parduotuvių visoje Europoje, išskyrūs Airiją bei mažąsias šalis – Liuksemburgą ir Lichtenšteiną. 

Dabar „JYSK“ iškėlė sau tikslą augti globaliai. 

„Jūs negalite sustabdyti įsibėgėjusio traukinio. Jūs tik galite į katilą mestelėti vieną kitą toną anglies. Didelis džiaugsmas kurti kažką naujo. Daug laiko reikalauja traukinio įsibėgėjimas, po to, kai jis sulėtina savo greitį. Todėl mes tik judame į priekį ir turime galimybių pradėti kažką naujo, – pokalbyje su danų verslo leidiniu „Finans“ teigė „JYSK“ įkūrėjas L. Larsenas. – Esame užkariavę Europos rinką, norime žengti toliau. Mano svajonė – „Jysk“ parduotuvės visame pasaulyje“. 
 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.