Lrytas Kinijoje: programėlė palengvino krovinių pervežimą – vairuotoją išsikviečia lyg taksi

Kinijos keliai – vieni užimčiausių pasaulyje, o net 80 proc. šalies krovinių gabenami sausuma.

 Kinija siekia derinti kelių ir geležinkelių logistikos sistemas.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 Kinija siekia derinti kelių ir geležinkelių logistikos sistemas.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 Kinijos keliais pervežama 80 proc. šalies krovinių.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 Kinijos keliais pervežama 80 proc. šalies krovinių.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 Įmonės būstinė įsikūrusi Guijango mieste.<br> J.Paužienės nuotr.
 Įmonės būstinė įsikūrusi Guijango mieste.<br> J.Paužienės nuotr.
 Guijange veikia pagrindinė įmonės, kuri apdoroja didžiuosius duomenis, būstinė.<br> J.Paužienės nuotr.
 Guijange veikia pagrindinė įmonės, kuri apdoroja didžiuosius duomenis, būstinė.<br> J.Paužienės nuotr.
 Guijange veikia pagrindinė įmonės, kuri apdoroja didžiuosius duomenis, būstinė.<br> J.Paužienės nuotr.
 Guijange veikia pagrindinė įmonės, kuri apdoroja didžiuosius duomenis, būstinė.<br> J.Paužienės nuotr.
 Platforma padeda užsakovams rasti vairuotojus, o vairuotojams - užsakovus.<br> J.Paužienės nuotr.
 Platforma padeda užsakovams rasti vairuotojus, o vairuotojams - užsakovus.<br> J.Paužienės nuotr.
 Platforma padeda užsakovams rasti vairuotojus, o vairuotojams - užsakovus.<br> J.Paužienės nuotr.
 Platforma padeda užsakovams rasti vairuotojus, o vairuotojams - užsakovus.<br> J.Paužienės nuotr.
Bendrovės viešųjų ryšių vadybininkas Kang Jiaji.
Bendrovės viešųjų ryšių vadybininkas Kang Jiaji.
Daugiau nuotraukų (8)

Lrytas.lt

Jun 11, 2018, 12:03 PM

Vis dėlto daugybė sunkvežimių valandų valandas stovi nenaudojami stovėjimo aikštelėse, o jų vairuotojų atlyginimas priklauso nuo paslaugų centrų, į kuriuos kreipiasi užsakovai, darbo. Dažnai šių vairuotojų laikas dėl to nebūna išnaudojamas efektyviai.

Ką daryti, kad sunkvežimių vairuotojai galėtų užsidirbti daugiau, o krovinių pervežimas vyktų efektyviau?

Kinai sugalvojo krovinių logistikos sistemą, kuri kartais pavadinama sunkvežimių vairuotojų „Uber“.

Šią interneto platformą sukūrė ir valdo įmonė „Truck Alliance Group“, dar žinoma kaip „Guiyag Huochebang Technology“. Portalas lrytas.lt lankėsi šios bendrovės pagrindinėje būstinėje Guijange.

Derina paklausą ir pasiūlą

„Mūsų darbuotojai sugalvojo platformą, kuri padeda susisiekti sunkvežimių vairuotojams ir logistinių paslaugų užsakovams, kuriems reikia pervežti prekes, – pasakojo bendrovės viešųjų ryšių vadybininkas Kang Jiaji. – Tai yra didžiausia internetinė platforma kelių logistikos srityje.“

Guijango mieste įsikūrusioje bendrovėje apdorojami dideli kiekiai duomenų, kurie kaupiami debesies saugyklos principu.

Sunkvežimių logistikos platformoje vairuotojai gali sužinoti, kokias prekes, kokį jų kiekį, iš kur ir į kur reikia pervežti. Tereikia atsidaryti mobiliąją programėlę.

O užsakovai savo ruožtu gali surasti artimiausią laisvą sunkvežimio vairuotoją, pasitikrinti, kokio dydžio ir svorio krovinius gali gabenti jo turima transporto priemonė. Taip pat stebėti, kaip vairuotojas gabena krovinį į nurodytą vietą.

Prie platformos jau prisijungė 1,2 mln. įvairaus dydžio užsakovų ir 5,2 mln. sunkvežimių vairuotojų.

Teikia įvairias paslaugas vairuotojams

„Mūsų internetinės paslaugos orientuotos į pasiūlos ir paklausos suderinimą, bet teikiame ne tik internetines paslaugas: egzistuoja vietos, kuriose su nario kortele vairuotojai gali ilsėtis, pavalgyti, pasitaisyti sunkvežimius, – pasakojo Kang Jiaji. – Vairuotojai iš mūsų taip pat gali pirkti draudimą, įsigyti kortelę, su kuria gali pigiau piltis degalus ar susimokėti kelių mokesčius už autostradas. Parduodame ir padangas, bendradarbiaujame su remonto dirbtuvėmis. Taigi, suteikiame visą komplektą paslaugų.

Be to, dabar pradėjome pardavinėti sunkvežimius. Gal žmogus nori tapti sunkvežimio vairuotoju ir prisidėti prie milijonų kitų, užsiregistravusių mūsų sistemoje.

Jau pardavėme sunkvežimių už 200 mln. juanių (26,5 mln. eurų). Pardavinėjame ne tiktai naujas, bet ir naudotas transportas priemones.“

Kompanija taip pat bendradarbiauja su geležinkeliais. Siūloma paslauga vairuotojams – nuvežus krovinį į galutinę vietą grįžti su sunkvežimiu traukiniu. Tai pigesnis būdas vairuotojams grįžti į vietą, iš kurios išvyko.

„Kad taptum mūsų platformos vairuotoju, turi užsiregistruoti savo asmens duomenimis. Tai gali tai padaryti internetu.

Viskas labai paprasta: jie turi nusifotografuoti greta veido laikydami savo tapatybės kortelę ir tada atsiųsti tą nuotrauką bei asmens duomenis mums. Taip pat transporto priemonės registracijos duomenis, vairuotojo pažymėjimo kopiją“, – teigė įmonės viešųjų ryšių atstovas.

Patogi vieta, palankus klimatas

„Truck Alliance Group“ yra įsikūrusi Guijango ekonominės plėtros zonoje. Šiai zonai priklausančioms įmonėms Kinijos vyriausybė taiko lengvatų. „Truck Alliance Group“ moka mažesnius mokesčius ir yra gavusi patalpas, kuriose vykdo veiklą be jokio nuomos mokesčio.

Guidžou provincija pastaraisiais metais apskritai taiko daugybę lengvatų įmonėms, kurios dirba su vadinamaisiais didžiaisiais duomenimis (angl. big data).

Be to, ši provincija pasižymi švelniu klimatu, ne tokiu ryškiu oro temperatūros svyravimu, todėl lengviau išlaikyti tinkamą temperatūrą sistemos serveriams.

Tad pagrindinė įmonės būstinė, kurioje dirba 900 žmonių, atidaryta čia neatsitiktinai.

Iš viso šioje bendrovėje dirba 6000 darbuotojų, „Truck Alliance Group“ atstovybių yra praktiškai kiekvienoje Kinijos provincijoje.

Iš nacionalinio – į tarptautinį

Šią gegužę bendrovė pranešė sukūrusi programėlę ir uigurų, rusų bei mongolų kalbomis – taip siekiama plėsti krovinių pervežimo sistemą ir už Kinijos sienų.

Norima, kad krovinių pervežimas būtų vykdomas derinant geležinkelių ir greitkelių transportą. Tai viena Kinijos kelio ir juostos iniciatyvos, kuri apima daugybę šalių, dalių.

„Anksčiau mes sukūrėme logistikos tinklą, jis apėmė visą Kiniją. Ateityje planuojame išeiti už savo šalies ribų ir sujungti įvairias valstybes bei regionus, patenkančius į Kinijos kelio ir juostos iniciatyvą“, – teigė bendrovės „Truck Alliance“ vienas įkūrėjų ir technologijų vadovas Tang Tianguangas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.