Kaip pasakojo Vilniaus oro uoste įstrigę keleiviai, jiems skrydis buvo atidėtas kiek daugiau nei 13 valandų. Planuojama, kad lėktuvas iš Vilniaus pakils tik vakare – 20.35 val.
„Oro uoste pilna šeimų, keliaujančių su mažamečiais vaikais pailsėti, o vežėjui ir kelionių organizatoriams nusispjauti“, – pyko oro uoste įstrigęs Vaidotas ir stebėjosi, kad po visų publikacijų, viešumo bei pokalbių su Turizmo departamentu situacija nepasikeitė.
„Gaila, kad ši įmonė nekreipia dėmesio ir gadina klientams atostogas“, – sakė keleivis ir pridūrė girdėjęs, kad kai kurie keleiviai, nenorėdami gadintis nuotaikos ir atostogų pradžios, laukti skrydžio vyks į vandens parką.
Susisiekus su „Small Planet Airlines“ rinkodaros vadovu Simonu Bartkumi šis teigė, kad penktadienį ryte buvo užfiksuotas orlaivio gedimas.
„Užfiksavome gedimą, tad buvo priimtas sprendimas keleivius nuvežti į viešbutį, kad laukti skrydžio būtų patogiau. Pakaitinis lėktuvas šiuo metu jau skrenda“, – aiškino S.Bartkus.
Vadovas sakė, kad kompanijai šis vasaros sezonas – itin sudėtingas, tačiau pabrėžė, jog nors gali susidaryti priešingas įspūdis, lėktuvo gedimų skaičius nėra padidėjęs.
Paklaustas, kas daroma, kad tokios situacijos nesikartotų, S.Bartkus teigė, jog veiksmų jau imtasi.
„Programa, tvarkaraščiai šiemet yra intensyvesni ir skrydžių vykdoma daugiau nei praėjusią vasarą, todėl kiekvienas sutrikimas sukelia gerokai didesnių pasekmių. Mes imamės priemonių. Šiuo metu perdėliojamas pakaitinių lėktuvų parkas, ruošiamas didesnis lėktuvo įgulų skaičius“, – tikino jis.
S.Bartkus taip pat informavo, kad kiek vėluos ir lietuvių grįžimas iš Burgaso: „Jų skrydis bus atidėtas apie valandą ar pusantros.“
Portalas lrytas.lt primena, kad pastaruoju metu keleiviai su atidedamais skrydžiais susidūrė itin dažnai.