Oro uoste vėl įstrigo „Small Planet Airlines“ lėktuvas – šimtams keleivių sugadintos atostogos

„Small Planet Airlines“ toliau atideda skrydžius. Portalą lrytas.lt penktadienį iš pat ankstyvo ryto pasiekė naujienos, kad iš Vilniaus į Burgasą, Bulgariją, 7.30 val. turėjęs išskirsti lėktuvas taip ir nepakilo.

 Kaip pasakojo Vilniaus oro uoste įstrigę keleiviai, jiems skrydis buvo atidėtas iki 13.05 val., tačiau lrytas.lt duomenimis, lėktuvas iš Vilniaus pakils tik vakare – 20.35 val.<br> Scanpix nuotr.
 Kaip pasakojo Vilniaus oro uoste įstrigę keleiviai, jiems skrydis buvo atidėtas iki 13.05 val., tačiau lrytas.lt duomenimis, lėktuvas iš Vilniaus pakils tik vakare – 20.35 val.<br> Scanpix nuotr.
„Užfiksavome gedimą, tad buvo priimtas sprendimas keleivius nuvežti į viešbutį, kad laukti skrydžio jiems būtų patogiau. Pakaitinis lėktuvas šiuo metu jau keliauja“, – aiškino S.Bartkus.<br>V.Balkūno nuotr.
„Užfiksavome gedimą, tad buvo priimtas sprendimas keleivius nuvežti į viešbutį, kad laukti skrydžio jiems būtų patogiau. Pakaitinis lėktuvas šiuo metu jau keliauja“, – aiškino S.Bartkus.<br>V.Balkūno nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Jul 13, 2018, 10:33 AM, atnaujinta Jul 13, 2018, 12:49 PM

Kaip pasakojo Vilniaus oro uoste įstrigę keleiviai, jiems skrydis buvo atidėtas kiek daugiau nei 13 valandų. Planuojama, kad lėktuvas iš Vilniaus pakils tik vakare – 20.35 val.

„Oro uoste pilna šeimų, keliaujančių su mažamečiais vaikais pailsėti, o vežėjui ir kelionių organizatoriams nusispjauti“, – pyko oro uoste įstrigęs Vaidotas ir stebėjosi, kad po visų publikacijų, viešumo bei pokalbių su Turizmo departamentu situacija nepasikeitė.

„Gaila, kad ši įmonė nekreipia dėmesio ir gadina klientams atostogas“, – sakė keleivis ir pridūrė girdėjęs, kad kai kurie keleiviai, nenorėdami gadintis nuotaikos ir atostogų pradžios, laukti skrydžio vyks į vandens parką.

Susisiekus su „Small Planet Airlines“ rinkodaros vadovu Simonu Bartkumi šis teigė, kad penktadienį ryte buvo užfiksuotas orlaivio gedimas.

„Užfiksavome gedimą, tad buvo priimtas sprendimas keleivius nuvežti į viešbutį, kad laukti skrydžio būtų patogiau. Pakaitinis lėktuvas šiuo metu jau skrenda“, – aiškino S.Bartkus.

Vadovas sakė, kad kompanijai šis vasaros sezonas – itin sudėtingas, tačiau pabrėžė, jog nors gali susidaryti priešingas įspūdis, lėktuvo gedimų skaičius nėra padidėjęs.

Paklaustas, kas daroma, kad tokios situacijos nesikartotų, S.Bartkus teigė, jog veiksmų jau imtasi.

„Programa, tvarkaraščiai šiemet yra intensyvesni ir skrydžių vykdoma daugiau nei praėjusią vasarą, todėl kiekvienas sutrikimas sukelia gerokai didesnių pasekmių. Mes imamės priemonių. Šiuo metu perdėliojamas pakaitinių lėktuvų parkas, ruošiamas didesnis lėktuvo įgulų skaičius“, – tikino jis.

S.Bartkus taip pat informavo, kad kiek vėluos ir lietuvių grįžimas iš Burgaso: „Jų skrydis bus atidėtas apie valandą ar pusantros.“

Portalas lrytas.lt primena, kad pastaruoju metu keleiviai su atidedamais skrydžiais susidūrė itin dažnai. 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Lietuva tiesiogiai“: kodėl bankai ir toliau brangina paslaugas?