Patars ir vaišins kava

Vilniuje daugiabučių namų administravimo bendrovės, priklausančios „Mano būsto“ įmonių grupei, nuo šiol savo klientus kviečia susitikti didžiausiame ir moderniausiame aptarnavimo centre.

 Draugiškame biure klientai pasitinkami su šypsenomis ir noru padėti.
 Draugiškame biure klientai pasitinkami su šypsenomis ir noru padėti.
 „Mano būsto“ centre gyventojai aptarnaujami pagal vieno langelio pirncipą.
 „Mano būsto“ centre gyventojai aptarnaujami pagal vieno langelio pirncipą.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Jul 13, 2018, 9:57 AM

Strategiškai patogioje Vilniaus vietoje, šalia prekybos ir pramogų centro „Ozas“ esančiame verslo centre „Technopolis“, įsikūręs klientų aptarnavimo centras duris atvėrė birželio viduryje.

Siūlo nemokamų gėrimų

Čia laukiami visi „Mano būsto“ įmonių grupės esami ir būsimi klientai, kurie domisi savo daugiabučio namo ir jo aplinkos priežiūra.

Centre dirbantys patyrę daugiabučių namų vadybininkai ir konsultantai suteiks lankytojams visą reikiamą informaciją, susijusią su namo priežiūros klausimais.

„Siekiame būti arčiau klientų, todėl visų mūsų grupės įmonių klientų laukiame naujame biure. Nesvarbu, kurioje miesto vietoje gyvenate ir kurios mūsų grupės įmonės klientas esate, – dabar galite drąsiai važiuoti į Ozo g. 12A. Atsakysime ne tik į visus rūpimus klausimus, bet ir kiekvieną pavaišinsime nemokama kava, arbata ar kakava“, – sakė bendrovės „Mano būstas“ Daugiabučių namų administravimo departamento direktorius Mindaugas Genys.

Informacija – ir ekrane

Anot jo, konsultantai klientus aptarnaus visą darbo dieną, o su asmeniniu namo vadybininku ar įmonės vadovu gyventojai galės susitikti jų priėmimo valandomis.

Naujame klientų aptarnavimo centre lankytojai aptarnaujami vieno langelio principu.

Kol vienus aptarnauja biuro darbuotojos, kiti savo eilės laukti galės laukti patogiai įsitaisę minkštuose krėsluose.

Kad neprailgtų laikas, specialiai klientams ant sienos sumontuotas didžiulis ekranas, kuriame nuolat pateikiama aktuali su daugiabučių namų priežiūra susijusi informacija.

Siūlo išbandyti programėlę

Dar viena naujovė, kuria galės pasinaudoti visi norintieji, – išmokti naudotis nesudėtinga mobiliąja programėle „eBūstas“.

Atsisiuntus šią programėlę į savo išmanųjį įrenginį, galima greičiau ir patogiau tvarkyti savo būsto priežiūros klausimus: gauti ir apmokėti sąskaitas, dalyvauti apklausose, registruoti gedimus, tiesiogiai bendrauti su konsultantais, gauti specialius partnerių pasiūlymus.

„Džiaugiamės, kad pirmiejį Lietuvoje klientams pasiūlėme išmaniai spręsti būsto priežiūros klausimus ir sukūrėme mobiliąją programėlę. Tačiau kartu suprantame, kad daliai mūsų klientų gali stigti žinių, kaip ja naudotis. Todėl jei atėjusieji į mūsų biurą pageidaus, mielai pademonstruosime programėlės privalumus, o jei norės – akimirksniu įdiegsime ją į kliento išmanųjį įrenginį“, – kalbėjo M.Genys.

„Mano būsto“ įmonių grupei Vilniuje priklauso „Antakalnio būstas“, „Lazdynų būstas“, „Vilkpėdės būstas“, „Naujamiesčio būstas“, „Karoliniškių būstas“, „Viršuliškių būstas“, „Pašilaičių būstas“, „Justiniškių būstas“, „Žirmūnų būstas“ ir Namų priežiūros centras. (LR)

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.