Po kino seanso moteris pasipiktino: su klientais taip nesielgiama

Daugiau nei dvi valandos praleistos kino seanse ir po jo – sloga, balso užkimimas ir kitokie simptomai bei nemandagus darbuotojų elgesys. Tokia nemalonia situacija po filmo peržiūros kino teatre „Multikino“ skundėsi į redakciją paskambinusi Indrė.

Moters teigimu, kino salėje buvo taip šalta, kad ji tiesiog drebėjo.<br>123rf nuotr.
Moters teigimu, kino salėje buvo taip šalta, kad ji tiesiog drebėjo.<br>123rf nuotr.
Moters teigimu, kino salėje buvo taip šalta, kad ji tiesiog drebėjo.<br>D.Umbraso nuotr.
Moters teigimu, kino salėje buvo taip šalta, kad ji tiesiog drebėjo.<br>D.Umbraso nuotr.
Moters teigimu, kino salėje buvo taip šalta, kad ji tiesiog drebėjo.<br>V.Balkūno nuotr.
Moters teigimu, kino salėje buvo taip šalta, kad ji tiesiog drebėjo.<br>V.Balkūno nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Jul 27, 2018, 3:35 PM, atnaujinta Jul 27, 2018, 3:47 PM

Moters teigimu, kino salėje buvo taip šalta, kad ji tiesiog drebėjo, o aplink sėdintys žmonės taip pat sėdėjo susisukę į visus turimus drabužius.

Kino teatro administracija pasiūlė – kitą kartą apsirenkite šilčiau.

Salėje buvo per šalta

Indrė pasakojo, kad ketvirtadienį vakare su vyru nusprendė papramogauti ir apsilankyti kino teatre. Filmas prasidėjo 19 val. ir truko iki pat 21:30 val.

Per tą laiką moteris tikino jautusi didžiulį šaltį. Anot jos, akivaizdžiai šalo ir kiti salėje sėdintys žiūrovai.

„Aš buvau mirtinai sušalusi, mano vyras taip pat sėdėjo susisukęs. Mačiau, kad kitiems žmonėms irgi nebuvo karšta.

Nežinau, ar čia kūnas apgauna, ar termometras, nes mums darbuotojai pasakė, kad salėje buvo 21 laipsnis šilumos. Nors lauke, kuriame termometras rodė 22 laipsnius, atrodė net karšta palyginus su sale“, – skundėsi pašnekovė.

Anot jos, išeinant užsiminus, kad kino teatre buvo per šalta, tuo metu prie salės dirbę darbuotojai atšovė, kad viskas buvo gerai ir moteris tiesiog nusišneka.

Susiradusi kino teatro paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, Indrė pastebėjo ir daugiau komentarų, kuriuose buvo rašoma, kad seanso metu žmonėms buvo per šalta, po filmo susirgo keli vaikai.

„Labai nemalonu, kai po pramogos dar turi gydytis. Šiandien esu užkimusi, gėriau vaistus nuo galvos skausmo, man sloga, „bėga“ nosis... Buvimas kine va taip ir baigėsi“, – piktinosi Indrė.

Supykdė ir atstovų komunikacija

Tačiau ji nusprendė visko taip paprastai nepalikti – važiuodama namo ji norėjo įvertinti įmonę „Facebook“ paskyroje viena žvaigždute. Visgi tokios galimybės ten nebuvo.

Tuomet Indrė iš savo asmeninės paskyros parašė „Multikino“ žinutę, tačiau ją pribloškė, pasak jos, nemandagūs atsakymai.

„Aš parašiau, kad jie turėtų prisiimti atsakomybę prieš klientus, kurie pas juos ateina ir turi sėdėti 2 valandas salėje, kurioje tėra keliolika laipsnių šilumos.

Paklausiau, kodėl išjungti vertinimo žvaigždutėmis reitingai. Ar bijoma tapti „vienos žvaigždutės čempionais“?

Gavau atsakymą, kad reikėjo paprašyti, jog būtų pamatuota patalpų temperatūra. Vadinasi, užuot žiūrėjusi filmą, turėjau eiti į administraciją ir prašyti, kad ji tai padarytų? Įsitikinti, kad ji esą atitinka higienos normų reikalavimus ir tada toliau sėkmingai šalti kine?“, – ironizavo ji.

Kitą dieną moteris nusprendė paskambinti kino teatro atstovams ir išsiaiškinti, kodėl salėje yra šalta ir kas socialinio tinklo paskyroje bendrauja taip nekorektiškai.

„Pasirodo, kad bendravau su pačiu marketingo vadovu. Jis aiškino, kad šalta todėl, kad drabužiai yra netinkami. Ir jeigu aš regiuosi jais sintetiniais, tai man visada bus šalta. Dar klausė, kuo aš buvau apsirengusi… Juokinga tiesiog.

Man buvo pasakyta, kad esu išsiveržęs ugnikalnis ir gadinu gyvenimą. Tokia komunikacija mane apstulbino“, – aiškino moteris.

Ji tikino, kad jai taip pat buvo pasakyta, kad klientas nėra visada teisus, todėl ji turėtų susirinkti savo ligų lapelius, įrodymus, kad salėje temperatūra buvo netinkama ir tik tada ateiti pas juos kalbėtis.

„Aš pati esu mama ir tikrai yra nesmagu, kad dėl tokių oro sąlygų po pramogos turi gydyti vaikus. Nenoriu aš jokio karo ar dar kažko. Aš jų paklausiau, ar jiems sunku informuoti žmones, kad yra tokios temperatūros sąlygos ir žmonės į kino salę atsineštų megztukus ar dar ką nors – nebūtų problemų“, – teigė pašnekovė.

Kino teatro atstovas: turime laikytis normų

lrytas.lt susisiekė ir su kino teatro  „Multikinas“ rinkodaros vadovu Raimundu Bilinsku. Jis patvirtino, kad iš tiesų sulaukė nemalonaus skundo, tačiau tik iš minėtosios moters.

„Taip, turėjome piktą moterį, kuri kaltino mus, jog salėje per šalta. Šio seanso metu filmą stebėjo 38 žiūrovai, daugiau nusiskundimų nesulaukėme. Salės temperatūra buvo 21 laipsnis. Pagal higienos normas, kino salėse temperatūra turi būti 18-22 laipsnių“, – komentavo jis.

Jis teigė nemanantis, kad bendravimo tonas socialinio tinklo paskyroje buvo nemandagus, o pokalbį telefonu pavadino nepavykusiu ir nekonstruktyviu.

„Ponia tikriausiai nesupranta skirtumų, kurie gali susidaryti atėjus iš lauko į vėsią salę, kai termometro stulpelis būna pakilęs iki 28 laipsnių.

Gal drabužiai turėjo įtakos ar dar kas nors. Daug niuansų, ir aš pats neturiu vieno ir konkretaus atsakymo, kodėl vieniems tokia temperatūra yra per žema, kitiems – per aukšta.

O higienos normų laikytis tai reikia“, – kalbėjo jis.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.