Mūšyje dėl „Europos G taško“ – Vilniaus valdžios atkirtis kritikams

Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktorius Povilas Poderskis penktadienį pareiškė, kad sostinę kaip „Europos G tašką“ vaizduojanti reklama yra geriausia tarptautinei rinkai.

 Pasak P.Poderskio, reklama yra „socialiai atsakinga ir kviečia kurti geresnį pasaulį“.<br> lrytas.lt montažas.
 Pasak P.Poderskio, reklama yra „socialiai atsakinga ir kviečia kurti geresnį pasaulį“.<br> lrytas.lt montažas.
 Reklama anglų kalba skelbia: „Vilnius yra Europos G taškas. Niekas nežino, kur jis, bet kai kai jį randa – tai nuostabu“.<br>Tagvilnius.lt nuotr
 Reklama anglų kalba skelbia: „Vilnius yra Europos G taškas. Niekas nežino, kur jis, bet kai kai jį randa – tai nuostabu“.<br>Tagvilnius.lt nuotr
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Aug 3, 2018, 5:47 PM, atnaujinta Aug 3, 2018, 6:10 PM

Taip savivaldybė atsakė į Vyriausybės prašymus atidėti reklamos kampanijos pradžią iki kol baigsis rugsėjį vyksiantis popiežiaus Pranciškaus vizitas.

„Mes tikrai neplanuojame atidėti šios kampanijos, kuri, manau, yra pati geriausia Vilniaus reklama tarptautinei rinkai ir gerokai lenkia bet kokį produktą, kuris buvo pagamintas nacionalinių agentūrų“, – žurnalistams sakė P. Poderskis.

Pasak jo, ši reklama yra „socialiai atsakinga ir kviečia kurti geresnį pasaulį“.

Administracijos direktorius taip pat atmetė Lietuvos Katalikų bažnyčios kritiką, kad „G taško“ reklama stiprina Vilniaus kaip sekso turizmo miesto įvaizdį.

„Manau, kad tai yra radikaliai klaidinga nuostata ir jiems reikėtų arba geriau susipažinti su pačia reklama, arba patiems atsakyti, kodėl jie tokius dalykus įžvelgia vienokioje ar kitokioje reklaminėje produkcijoje“, – kalbėjo P. Poderskis.

„Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė ragino nesieti popiežiaus vizito ir reklamos, kadangi kampanija pasibaigs likus beveik mėnesiui iki pontifiko kelionės į Baltijos šalis.

Kitą savaitę Berlyne ir Londone pasirodysianti reklama, daugiausia internete skelbs: „Vilnius yra Europos G taškas. Niekas nežino, kur jis, bet kai jį randa – tai nuostabu“.

 

Reklamos plakate pavaizduota jauna mergina, sugniaužusi paklodę–žemėlapį ties ta vieta, kur turėtų būti Vilnius.

Bažnyčia – prieš

Penktadienį reklamą kritikavo ir Lietuvos Katalikų bažnyčia. Vilniaus arkivyskupas Gintaras Grušas teigė, kad ji stiprina Vilniaus, kaip sekso turizmo miesto įvaizdį ir išnaudoja reklamai moters lytiškumą.

„Popiežiaus vizitas šios Vilniaus reklaminės kampanijos kontekste nėra esminis dalykas. Svarbiausia, ką mes patys apie save galvojame ir ar tikrai norime reklamuotis tokiu būdu, kuris galimai sustiprina Vilniaus kaip sekso turizmo miesto įvaizdį ir išnaudoja reklamai moters lytiškumą“, – BNS arkivyskupijos kurijos perduotame komentare teigia G. Grušas.

Pasak jo, Bažnyčia su valstybe aktyviai veikia Šv. Mortos grupėje, kovodama su moderniomis prekybos žmonėmis formomis, o viena iš šio skaudaus reiškinio priežasčių yra moters sudaiktinimas.

„Apmaudu, kad reklamos kūrėjai ir užsakovai nepagalvoja apie tuos, kuriems ši reklama bus skaudi – tai nuo prekybos žmonėmis nukentėjusios moterys ir jų artimieji ne tik Lietuvoje, bet ir Didžiojoje Britanijoje, Vokietijoje ir kitur, kur ši reklama bus rodoma“, – pabrėžė Lietuvos Katalikų bažnyčios vadovas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.