„G tašku“ tapusio Vilniaus internetinė svetainė nebeatsigina lankytojų: organizatoriai dėl kai ko baiminasi

Vilniaus miesto savivaldybė ketvirtadienį pradeda turizmo skatinimo kampaniją, kur sostinė bus reklamuojama kaip Europos „G taškas“. Nors kampanija oficialiai startuoja tik dabar, atgarsiai apie ją sklinda jau kurį laiką: susilaukusi milžiniško žiniasklaidos ir visuomenės dėmesio Lietuvoje, idėja aptarinėjama ir užsienio spaudoje.

 Kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį.
 Kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį.
 Kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį.<br> D.Umbraso nuotr.
 Kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį.<br> D.Umbraso nuotr.
 Kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį.<br> D.Umbraso nuotr.
 Kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį.<br> D.Umbraso nuotr.
 Kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį.<br> D.Umbraso nuotr.
 Kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį.<br> D.Umbraso nuotr.
 Kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį.<br> D.Umbraso nuotr.
 Kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį.<br> D.Umbraso nuotr.
 Kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį.<br> D.Umbraso nuotr.
 Kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį.<br> D.Umbraso nuotr.
 Kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį.<br> D.Umbraso nuotr.
 Kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį.<br> D.Umbraso nuotr.
 Kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį.<br> D.Umbraso nuotr.
 Kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį.<br> D.Umbraso nuotr.
 Kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį.<br> D.Umbraso nuotr.
 Kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį.<br> D.Umbraso nuotr.
 Kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį.<br> D.Umbraso nuotr.
 Kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį.<br> D.Umbraso nuotr.
 Kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį.<br> D.Umbraso nuotr.
 Kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį.<br> D.Umbraso nuotr.
 Kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį.<br> D.Umbraso nuotr.
 Kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį.<br> D.Umbraso nuotr.
 Kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį.<br> D.Umbraso nuotr.
 Kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį.<br> D.Umbraso nuotr.
 Kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį.<br> D.Umbraso nuotr.
 Kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį.<br> D.Umbraso nuotr.
 Kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį.<br> D.Umbraso nuotr.
 Kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį.<br> D.Umbraso nuotr.
 Kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį.<br> D.Umbraso nuotr.
 Kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį.<br> D.Umbraso nuotr.
 Kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį.<br> D.Umbraso nuotr.
 Kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį.<br> D.Umbraso nuotr.
 Kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį.<br> D.Umbraso nuotr.
 Kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį.<br> D.Umbraso nuotr.
 Kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį.<br> D.Umbraso nuotr.
 Kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį.<br> D.Umbraso nuotr.
 Kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį.<br> D.Umbraso nuotr.
 Kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį.<br> D.Umbraso nuotr.
 Kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį.<br> D.Umbraso nuotr.
 Kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį.<br> D.Umbraso nuotr.
Daugiau nuotraukų (21)

Lrytas.lt

2018-08-09 09:43, atnaujinta 2018-08-09 11:06

Šią savaitę Berlyne ir Londone pasirodysianti reklama skelbs: „Vilnius yra Europos G taškas. Niekas nežino, kur jis, bet kai jį randa – tai nuostabu“.

Reklamos plakate pavaizduota jauna mergina, sugniaužusi paklodę–žemėlapį ties ta vieta, kur turėtų būti Vilnius.

Tokios reklamos gerbėjai tikina, kad provokacija iš tiesų pavykusi, nes žaibišku greičiu atkreipė dėmesį į Lietuvą, tačiau kritikų teigimu laikas šios kampanijos pradžiai pasirinktas netinkamai dėl artėjančio popiežiaus Pranciškaus vizito.

Sulaukė milžiniško susidomėjimo

Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ direktorės Ingos Romanovskienės teigimu, kampanija turėjo būti dar labiau intriguojanti, nes apie ją visi turėjo sužinoti tik šiandien, tačiau dėl didžiulio žiniasklaidos susidomėjimo apie ją kalbama jau kurį laiką.

„Iš viso užsienio ir Lietuvos žiniasklaidoje pasirodė jau 937 publikacijos apie šią reklamą ir Vilnių. Rašo didžiausi leidiniai, dalijasi miesto nuotraukomis“ – sėkme džiaugėsi direktorė.

Vienas iš reklamos idėjos autorių Jurgis Ramanauskas pasakojo, kad tokia mintis gimė tiesiog savaime iš asmeninių patirčių.

„Mes turėjome užduotį paskatinti turizmą Vilniuje. Bendra idėjos aura jau buvo: kai pasakydavome užsieniečiams, iš kur mes, gaudavome tuščią žvilgsnį, visiems būdavo neaišku, kur tas Vilnius.

Pasikalbėję su užsieniečiais Lietuvoje, supratome, kad jiems čia labai patinka, todėl „G taško“ analogija pasirodė labai akivaizdi ir puikiai apibūdinanti Vilniaus situaciją“, – prisiminė jis.

Kvies pažaisti žaidimą

I.Romanovskienė aiškino, kad pagrindinė kampanijos ašis – malonumas.

„Čia ir įsijungia metaforos ir žodžių žaismas. O malonumų Vilniuje tikrai yra daug, esame vienas žaliausių miestų pasaulyje, turime puikias kavines, nuostabų senamiestį.

Atvykę užsieniečiai tikrai būna nustebę ir gauna malonumą, kuris prilygsta tam malonumui, kurį gauname atradę tą tašką“, – juokėsi ji.

Kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį.

Jame, siekiant išlaikyti lankytojų dėmesį ir paskatinti juos pažinti Vilnių, bus kviečiama žaisti žaidimą: čia bus pateikiama keletas klausimų, tuomet lankytojui bus pasiūlytas asmeniškai jam pritaikytas Vilniaus lankytinų vietų žemėlapis.

„Turime daug lankytojų, nerimaujame, kad niekas ten neužlūžtų. Londone ir Berlyne centrinėse gatvėse bus ir lauko reklama“, – sakė I.Romanovskienė.

Prašė pavėlinti dėl popiežiaus vizito

Vyriausybė anksčiau yra prašiusi Vilniaus savivaldybės atidėti reklamos kampanijos pradžią iki kol baigsis rugsėjį vyksiantis popiežiaus Pranciškaus vizitas.

Lietuvos Katalikų bažnyčia yra išsakiusi kritiką, kad „G taško“ reklama stiprina Vilniaus kaip sekso turizmo miesto įvaizdį.

Reklamą vykdysianti sostinės turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ teigė, kad panaudojusi žodžių žaismą ir metaforas siekė pristatyti Vilnių kaip miestą, į kurį atvykus patiriamas malonumas, o reklama nėra vulgari.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.