Vilniaus „G taško“ reklamai – pasaulinio garso šou vedėjo dėmesys

Vilniaus miesto savivaldybė praėjusią savaitę pradėjo turizmo skatinimo kampaniją, kuri Lietuvos sostinę reklamuoja kaip Europos „G tašką“.

Tokia kontraversiška reklama pro akis nepraslydo ir garsios JAV pokalbių laidos vedėjui J.Oliveriui.<br>lrytas.lt nuotr.
Tokia kontraversiška reklama pro akis nepraslydo ir garsios JAV pokalbių laidos vedėjui J.Oliveriui.<br>lrytas.lt nuotr.
Tokia kontraversiška reklama pro akis nepraslydo ir garsios JAV pokalbių laidos vedėjui J.Oliveriui.<br>lrytas.lt nuotr.
Tokia kontraversiška reklama pro akis nepraslydo ir garsios JAV pokalbių laidos vedėjui J.Oliveriui.<br>lrytas.lt nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Aug 13, 2018, 12:12 PM, atnaujinta Aug 13, 2018, 4:23 PM

Berlyne ir Londone jau pasirodžiusi reklama skelbia: „Vilnius yra Europos G taškas. Niekas nežino, kur jis, bet kai jį randa – tai nuostabu“.

Reklamos plakate pavaizduota jauna mergina, sugniaužusi paklodę–žemėlapį ties ta vieta, kur turėtų būti Vilnius.

Nors kampanija oficialiai startavo vos prieš kelias dienas, atgarsiai apie ją sklinda jau kurį laiką: sulaukusi milžiniško žiniasklaidos ir visuomenės dėmesio Lietuvoje, idėja itin aktyviai aptarinėjama ir užsienio žiniasklaidoje.

Tokia kontraversiška reklama pro akis nepraslydo ir garsios JAV pokalbių laidos „Last Week Tonight with John Oliver“ vedėjui Johnui Oliveriui.

Satyriniame šou jis minėjo, kad tikriausiai niekas nežino, kur yra Vilnius, nes Lietuva yra viena iš „Lenkijos tipo šalių“, dėl to lietuviai sukūrė drąsią reklamą, kurią J.Oliveris parodė savo žiūrovams.

Reklaminio filmuko metu salėje aidėjo juokas, o jam pasibaigus, J.Oliveris pabrėžė, kad tai ne juokas, o iš tiesų egzistuojanti turistų pritraukimo į Lietuvą kampanija.

„Jeigu jūs susimąstėte, kodėl Vilnius yra Europos „G taškas, tai taip yra dėl to, kad niekas nežino, kur Vilnius yra, bet kai jį atrandate – būna nuostabu, – paaiškino vedėjas, o jo frazė sukėlė garsų auditorijos juoką ir ovacijas. – Ši logika yra neįtikėtina. Tai akivaizdžiai yra drąsus turizmo kampanijos žingsnis.“

Tuomet J.Oliveris parodė „Lietuvos ryto“ televizijos reportažo ištrauką, kurioje primenama, kad reklaminės kampanijos starto pradžia sutapo su Tarptautine orgazmo diena, be to, daugelis ją sieja su už mėnesio Lietuvoje vysktančiu popiežiaus Pranciškaus vizitu.

„Nesijaudinkite dėl popiežiaus, jį turėtų be galo sužavėti „G taško“ reklama, nes jo darbas yra tikėti dalykais, kurių egzistavimo niekas negalėtų įrodyti moksliškai“, – juokavo J.Oliveris.

Jis pridūrė nemanantis, kad tokia reklama privers į šalį atvykti daugiau žmonių, tačiau pabrėžė, jog reklama iš tiesų veikia, nes jeigu ne ji, JAV vakaro šou niekas nekalbėtų apie Lietuvą.

J.Oliveris parėžė patarimų ir kitoms šalims. Anot jo, jeigu jos būtų protingos, pasektų Lietuvos pavyzdžiu ir sukurtų savo suaugusiems skirtos reklamos variantus.

„Tokijas – pasaulio prostata. Ten nukeliauti reikia nemažai pastangų, bet verta. Oslas – Europos klitoris. Nėra taip, kad ten būtų sunku nusigauti, bet ten atsiradę žmonės neturi nė menkiausio supratimo, ką ten veikti. Venecija – tai seno žmogaus genitalijos: istorinės ir labai sparčiai mažėjančios“, – tokie pavyzdžiai buvo pateikti kitų šalių turizmui skatinti.

Ištrauka iš laidos socialiniame tinkle „Facebook“ pasidalijo ir žurnalistas Andrius Tapinas, kuris patikino, kad „dabar jau galim būti ramūs. Amerika atrado mūsų G tašką“.

„Mielasis Johnas Oliveris savo naujausioje laidoje „Last Week Tonight“ paskyrė 3 minutes vien tik Lietuvai, Vilniui ir G taškui, vis stebėdamasis, ar tikrai mes tiek ilgai kalbam apie Lietuvą ir klausdamas apie reklamos efektyvumą – „Will they come?“. Tiesiogine ir perkeltine prasme“, – rašė jis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.