Atidaręs skardinę vilnietis nepatikėjo savo akimis: to dar nebuvo

Prisimenate posakį: „katė maiše“ ir įspėjimus, kaip nepakliūti į pinkles su tokiu pirkiniu? Viename Vilniaus prekybos centrų apsipirkęs vilnietis netikėtai susidūrė su būtent tokiu.

Atidaręs skardinę vilnietis nepatikėjo savo akimis: to dar nebuvo matęs.<br>Skaitytojo nuotr.
Atidaręs skardinę vilnietis nepatikėjo savo akimis: to dar nebuvo matęs.<br>Skaitytojo nuotr.
Atidaręs skardinę vilnietis nepatikėjo savo akimis: to dar nebuvo matęs.<br>Skaitytojo nuotr.
Atidaręs skardinę vilnietis nepatikėjo savo akimis: to dar nebuvo matęs.<br>Skaitytojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Sep 2, 2018, 1:59 PM, atnaujinta Sep 2, 2018, 3:55 PM

Į portalą lrytas.lt kreipėsi Kasparas G., vyras Karoliniškių mikrorajone esančiame prekybos centre „Rimi“ pirko vieną skardinę konservuotų saldžių kukurūzų. Tačiau ją atidaręs nustebo: viduje buvo visai ne kukurūzai, o žalieji žirneliai.

„Kukurūzus pirkau ir vežiausi į žvejybą, bet kai pamačiau žirnelius, tai kur man juos dėt? Pagalvojau, kad gal kokia klaida įsivėlė, tai pasijuokiau su draugais ir išmečiau. Dar niekada neteko matyt nieko panašaus“, – pasakojo Kasparas.

Jis pripažino, kad nesiryžo eiti aiškintis į parduotuvę, nes jau turėjo tik likusią nuotrauką. Esą, neturėjo kaip išsaugoti atidarytą skardinę visą savaitgalį, nes stovyklavo ir žvejojo toli nuo sostinės.

Mįslė ir prekybininkams

Rimi Lietuva“ Viešųjų ryšių vadovė Giedrė Buivydienė portalui lrytas.lt nurodė, kad kol kas tai pirmas toks atvejis, o ir pirkėjai dėl panašios situacijos iki šiol nesikreipė.

„Norėtume užtikrinti, kad produktas yra saugus vartoti ir kokybiškas, tik panašu, kad kažkurioje gamybos grandyje įsivėlė klaida. Atsakymus gali pateikti tik gamintojas, todėl būtinai informuosime atsakingus asmenis ir pabandysime išsiaiškinti situaciją“, – sakė G.Buivydienė.

Ji taip pat patikino, kad atsiprašoma pirkėjo dėl šio nesusipratimo.

„Mielai padovanosime pirkėjui konservuotų kukurūzų, kurių tąkart nepavyko įsigyti, arba grąžinsime pinigus už pirkinį – kad galėtume tai aptarti, kviečiame pirkėją susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo centru el. paštu“, – nurodė Viešųjų ryšių vadovė.

Ji pažadėjo portalą lrytas.lt informuoti, ką pavyks išsiaiškinti su gamybininkais. Tikėtina, kad tokių skardinių prekyboje galėjo būti ir daugiau.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.