„Lietuvos geležinkeliai“ investuos 135 mln. eurų į infrastruktūros pajėgumų plėtrą

Ambicingą ilgalaikę strategiją pradėję įgyvendinti „Lietuvos geležinkeliai“ investuos 135 mln. Eur į infrastruktūros pajėgumus. Bendrovės valdyba patvirtino antrųjų kelių statybų ruožuose Plungė–Šateikiai ir Livintai–Gaižiūnai projektus.

Projektus numatoma dalinai finansuoti ES lėšomis. Abu projektus ketinama užbaigti iki 2022 m pabaigos.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Projektus numatoma dalinai finansuoti ES lėšomis. Abu projektus ketinama užbaigti iki 2022 m pabaigos.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Projektus numatoma dalinai finansuoti ES lėšomis. Abu projektus ketinama užbaigti iki 2022 m pabaigos.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Projektus numatoma dalinai finansuoti ES lėšomis. Abu projektus ketinama užbaigti iki 2022 m pabaigos.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Oct 26, 2018, 12:28 PM, atnaujinta Oct 26, 2018, 12:29 PM

„Lietuvos geležinkeliai“ kryptingai vykdo geležinkelių infrastruktūros modernizavimo ir plėtros programas bei projektus. Vienas tikslų – užtikrinti IX B koridoriaus (nuo Kenos iki Klaipėdos) ruožų pralaidumą ir greičių didinimą.

„Pastaraisiais metais didėjo tiek geležinkelio keleivių, tiek krovinių skaičius. Esame suplanavę priemones, dėl kurių keleivių bei krovinių srautai turėtų didėti ir ateityje. Norėdami atitikti savo klientų lūkesčius, investuojame į infrastruktūros plėtrą“, – teigia „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška.

Antrųjų kelių projektai taip pat leis didinti eismo saugą, mažinti aplinkos taršą bei triukšmo lygį, gerinti sąlygas vietos verslui, didinti darbo jėgos mobilumą.

„Nauji ir rekonstruoti ruožai suteiks galimybes pervežti krovinius bei keleivius per trumpesnį laiką, be to, pagerės Klaipėdos valstybinio jūrų uosto pasiekiamumas kroviniams, o taip pat didžiausio Lietuvos pajūrio miesto Klaipėdos pasiekiamumas keleiviams. Visa tai leis gerinti žmonių ir krovinių mobilumą, atsiras palankesnės sąlygos keliauti, turizmo industrijai plėtoti, logistikai, intermodaliniam transportui vystytis“, – sakė „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojas, Geležinkelių infrastruktūros direkcijos vadovas Karolis Sankovski.

Geležinkelio ruožai Livintai-Gaižiūnai ir Plungė-Šateikiai yra IX B koridoriuje, kuris jungia pagrindinį Lietuvos krovinių ir logistikos centrą Klaipėdos jūrų uostą su sostine Vilniumi per Šiaulius, Radviliškį, Kaišiadoris.

Šie ruožai yra vienkeliai, dėl to jie riboja traukinių pralaidumą linijose Kaišiadorys-Radviliškis ir Radviliškis-Klaipėda. Šiuo metu ruožuose leistinas greitis yra 120 km/h keleivinių ir 90 km/h prekinių traukinių, o įgyvendinus abu projektus greičiai padidės atitinkamai iki 160 km/h ir iki 120 km/h.

Antrojo kelio ruožo Plungė–Šateikiai darbų apimtyje yra numatyta rekonstruoti 13,9 km esamo kelio, pastatyti 13,9 km naujo kelio, rekonstruoti ir pastatyti tiltus, pralaidas, iešmus, pastatyti triukšmo sienutes.

Antrojo kelio Livintai–Gaižiūnai projektas numato rekonstruoti 10,7 km esamo kelio, pastatyti 10,7 km naujo kelio, rekonstruoti ir pastatyti tiltus, pralaidas, iešmus, pastatyti triukšmo sienutes.

Projektus numatoma dalinai finansuoti ES lėšomis. Abu projektus ketinama užbaigti iki 2022 m pabaigos.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.