Parlamentarai siūlė drausti specializuotose vaikams ir paaugliams skirtose interneto svetainėse skelbti bet kokią su azartiniais lošimais susijusią informaciją.
Iškilus neaiškumams, ką tiksliai reiškia žodis „specializuotose“ ir kokias interneto svetaines toks apibrėžimas apima, Interneto žiniasklaidos asociacijos vadovė Aistė Žilinskienė sakė, kad tokia įstatymų pataisa tampa realia grėsme naujienų portalams, kalbant apie visišką azartinių lošimų reklamos draudimą. Mat įsigaliojus tokiam įstatymui žiniasklaida prarastų didelę pelno dalį.
„Tai reali grėsmė. Esminis dalykas, kad yra neaišku, kaip apibrėžti viską. Štai lrt.lt turi savo svetainę vaikams, kur deda animacinį turinį.
Yra tokių svetainių, kur skleidžiama vaikų kūryba, skirta informacija vaikams, o ne tėvams. Reikėtų viską tiksliai apibrėžti, kad visiems būtų vienodai aišku, kas tos svetainės (red.past. specializuotos) yra“, – sakė A.Žilinskienė.
Kad formuluotė gali būti neaiški, sutiko ir pats įstatymo pataisos teikėjas S.Jakeliūnas.
„Sutinku, kad tokia interpretacija gali būti“, – sakė jis.
Lošimų priežiūros tarnybos atstovas sakė, kad šiuo metu siūloma formuluotė yra visiškai įprasta.
„Ta formuluotė naudojama Civiliniame kodekse. Praktikoje taikant nebūtų problemų, mes ją supranatame, kaip absoliučiai taikomą vaikams“, – sakė atstovas.
Kad tokios formuluotės sprendimas yra skubotas aiškino ir „Delfi“ direktorius Vytautas Benokraitis, 15min.lt direktorius Ramūnas Šaučikovas bei lrytas.lt direktorius Tautvydas Mikalajūnas.
A. Žilinskienė dėl šio klausimo siūlė daryti pertrauką ir klausimo svarstymą atidėti iki kovo mėnesio, formuluotę taisant. BFK komiteto nariai tokiam siūlymui pritarė.
Posėdžio metu taip pat buvo iškeltas klausimas, ar planuojami azartinių lošimų reklamos draudimai, į kuriuos įeina tai, kad būtų draudžiama reklamuoti azartinius lošimus, išskyrus azartinius lošimus organizuojančių bendrovių pavadinimus, prekės ženklus ir organizuojančių lošimų rūšis, būtų taikomi tik internetinei žiniasklaidai.
Pasak A.Žilinskienės, tai būtų diskriminacija.
Tiesa, toks pasvarstymas buvo paneigtas tikinant, kad įstatymas būtų taikomas visoms žiniasklaidos rūšims.