Bendra šių tanklaivių talpa yra didžiausia nuo 1985 metų.
Iki šių metų rugsėjo tanklaivių operatorių pelno rodikliai buvo prasčiausi per mažiausiai tris dešimtmečius.
Tačiau laivų savininkai neatsižvelgė į tai, kad dėl įsigaliojusių JAV sankcijų Irano naftos sektoriui ir gavybos Rusijoje bei Saudo Arabijoje augimo naftos gabenimo jūrų transportu paklausa rudenį smarkiai padidės.
„Clarkson“ duomenimis, nuostolingų tanklaivių nesunaikinusių bendrovių frachto kainos nuo rugsėjo pabaigos iki gruodžio vidurio pašoko daugiau kaip tris kartus.
Pavyzdžiui, Šiaurės jūroje iki 600 tūkst. barelių naftos galinčio gabenti laivo frachtas iki gruodžio vidurio pabrango iki 72,664 tūkst. JAV dolerių per dieną, o ši kaina yra didžiausia per daugiau kaip trejus metus, rodo frachto rinkos informacijos teikėjos „Baltic Exchange“ duomenys.
Supertanklaiviai, galintys gabenti iki 2 mln. barelių, maršrutuose iš Artimųjų Rytų šalių į Kiniją uždirba po 58 tūkst. JAV dolerių per dieną ir šis lygis yra aukščiausias nuo 2017 metų pradžios.