„Šiuo metu su „Kautros“ vadovais vyksta derybos, kad artimiausiu metu keleiviams nesikeistų vežimo sąlygos.
Tam tikrų tvarkaraščių pakeitimų gali būti, tačiau svarbiausia – maršrutinių taksi aptarnavimas nenutrūks“, – žadėjo Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.
Jis tikino, kad kauniečiai nepajus jokių nepatogumų ir po sausio 1 dienos.
Jeigu „Kautra“ net nutrauktų sutartį, keleivių vežimą galėtų tęsti savivaldybės valdoma įmonė „Kauno autobusai“.
Antradienį posėdžiavusi miesto taryba pakeitė keleivių vežimo įkainius ir nusprendė, kad jie galioja ne tik maršrutiniams taksi, bet ir autobusams, važiuojantiems 52–57 maršrutais. Dabar šiais maršrutais rūpinasi konkursą laimėjusi bendrovė „Kautra“.
Tačiau „Kautra“ miesto savivaldybei pranešė ketinanti išvis nutraukti keleivių vežimą 52 ir 53 maršrutais, nes jie nuostolingi ir gaunamų pajamų neužtenka net tiesioginėms išlaidoms padengti.
„Vyksta derybos, daugiau šiuo metu tikrai negaliu nieko pasakyti“, – pareiškė „Kautros“ rinkodaros vadovas Mindaugas Sakalauskas.
52-uoju numeriu pažymėti maršrutiniai taksi važinėja tarp Romainių ir Vaišvydavos, 53-iojo – tarp Partizanų gatvės ir Rokų.
Jeigu „Kautra“ atsisakytų šių maršrutų, bendrovei jų liktų tik keturi.
Ar gali būti, kad bendrovė išvis pasitrauks iš keleivių vežimo verslo Kauno mieste ir koncentruosis į pagrindinę veiklą – keleivių vežimą tarpmiestiniais ir tarptautiniais maršrutais?
„Tokios žinios manęs nepasiekė“, – tikino M.Sakalauskas.