Dar galite spėti už elektrą ir dujas susimokėti pigiau: „Mano Gilė“ jau veikia

Nors specialistai ir ragino už elektrą ir dujas susimokėti iki Sausio 1 dienos, nuo kurios brangsta šių paslaugų tarifai, pirmadienį, paskutinę šių metų dieną, redakciją pasiekė pasipiktinusių vartotojų skambučiai.

Vartotojai skundžiasi, kad nepavyksta prisijungti prie internetinės savitarnos svetainės „Mano Gilė“, kurioje galima deklaruoti rodiklius už suvartotą elektrą ir dujas.<br>J.Butkutės nuotr.
Vartotojai skundžiasi, kad nepavyksta prisijungti prie internetinės savitarnos svetainės „Mano Gilė“, kurioje galima deklaruoti rodiklius už suvartotą elektrą ir dujas.<br>J.Butkutės nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Dec 31, 2018, 12:40 PM, atnaujinta Dec 31, 2018, 3:32 PM

Jie skundėsi, kad nepavyksta prisijungti prie internetinės savitarnos svetainės „Mano Gilė“, kurioje galima deklaruoti rodiklius už suvartotą elektrą ir dujas.

„Gilės“ sistema nulūžusi, telefonu deklaruot taip pat neišeina rodmenų. Mėnesį laiko elektrikai skalambijo apie deklaravimą, o savo kieme nesusitvarko“, – sakė skaitytojai.

Kaip lrytas.lt teigė „Lietuvos energijos“ komunikacijos projektų vadovas Artūras Ketlerius, paskutinę metų dieną savitarnos svetainę manogile.lt užplūdo rekordinis klientų skaičius.

„Nors buvome tam pasiruošę ir išplėtėme svetainės technines galimybes, laikinų sutrikimų neišvengėme. Šiuo metu mūsų specialistai dirba, kad kuo greičiau pašalintų sutrikimus.

Atsiprašome savo klientų už patirtus nepatogumus, svetainės darbą siekiame atnaujinti kuo greičiau“, – aiškino jis.

Sutrikimai pašalinti

Pirmadienio popietę „Lietuvos energijos“ komunikacijos projektų vadovas A. Ketlerius informavo, kad savitarnos svetainėje manogile.lt. sutrikimai buvo pašalinti.

„Siekdami stabilizuoti svetainės darbą, padidinome jos techninius pajėgumus, todėl tolimesnių sutrikimų dėl rekordinio klientų antplūdžio neturėtų kilti.  Svetainės veikla sutriko vidurdienį – dėl išaugusio lankytojų skaičiaus kai kuriems vartotojams nepavykdavo prisijungti prie svetainės, jos veikla buvo nestabili. Mūsų specialistai ruošėsi didesniam klientų antplūdžiui, tačiau nesklandumų išvengti nepavyko dėl visus lūkesčius viršijusio rekordinio vartotojų srauto. Dar kartą atsiprašome savo klientų dėl patirtų nepatogumų“, – komentavo įmonės atstovas.

Kiek mokėsime?

Lrytas.lt primena, kad nuo kitų metų buitiniams vartotojams vieno laiko zonos standartinis elektros tarifas kils 15 proc. – elektra kainuos 13 centų už kilovatvalandę (kWh). Dieninis tarifas sieks 14,3 cento už kWh, naktinis – 10 centų už kWh.

Plano „Namai“ pastovi dedamoji nebrangs ir toliau kainuos 3 eurus per mėnesį. Tačiau šiems vartotojams vienos laiko zonos tarifas augs 17,5 proc. – iki 11,4 cento už kWh, dviejų laiko zonų dieninė dedamoji – 20,4 proc. – iki 12,4 cento už kWh. Naktinė dedamoji brangs 11,1 proc. ir sieks 9 centus už kWh.

Plano „Namai plius“ pastovios dedamosios kaina taip pat išliks tokia pat – 6 eurai per mėnesį. Užtat vienos laiko zonos tarifas pakils 18,5 proc. ir sudarys 10,9 cento, dviejų laiko zonų dedamoji brangs 20,4 proc. – iki 11,8 cento, naktinė pakils 11,5 proc. – iki 8,7 cento už kWh.

Gamtinių dujų kaina visų grupių vartotojams (tiek suvartojantiems iki 300 kubinių metrų dujų per metus, tiek daugiau) išaugs tiek pat – 7 centais už kubinį metrą.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.