Tarpušvenčiu jie pasakojo gavę elektroninius laiškus, kuriuose buvo pranešama apie „Citadele“ vyksiančius atnaujinimo procesus.
„Primename, kad norėdami jums teikti geresnes bankininkystės paslaugas ir diegti naujoves, planuojame nuo gruodžio 31 d. iki sausio 2 d. reikšmingai atnaujinti savo IT infrastruktūrą.
Diegiant šiuos atnaujinimus tam tikrą laiką negalėsite naudotis kai kuriomis paslaugomis. Atsiprašome už nepatogumus“, – buvo teigiama anksčiau skaitytojų gautame ir su redakcija pasidalintame laiške.
Susisiekus su banko Korporatyvinės komunikacijos skyriaus vadove Rasa Petruškevičiūte ši patvirtino, kad dėl sistemų atnaujinimo darbų kai kurie klientai negali prisijungti prie “Citadele” interneto banko ir mobiliosios programėlės.
„Ši problema išsprendžiama, klientui susisiekus su mūsų kontaktų centru. Klientų atsiprašome už laikinus nepatogumus ir darome viską, kad kuo skubiau pašalintume sutrikimus. Klientams informaciją pateikiame www.citadele.lt ir Facebook paskyroje“, – portalui lrytas.lt sakė banko „Citadele“ atstovė.