Banko „Citadele“ klientai piktinasi: jau kelias dienas stringa el. bankininkystės veikla

Ketvirtadienį banko „Citadele“ klientai patiria nesklandumų, stringa elektroninės bankininkystės veikla. Apie tokius nemalonumus lrytas.lt pranešė patys skaitytojai.

„Citadelė“ stringa elektroninės bankininkystės veikla.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
„Citadelė“ stringa elektroninės bankininkystės veikla.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jan 3, 2019, 1:16 PM, atnaujinta Jan 3, 2019, 3:41 PM

Tarpušvenčiu jie pasakojo gavę elektroninius laiškus, kuriuose buvo pranešama apie „Citadele“ vyksiančius atnaujinimo procesus.

„Primename, kad norėdami jums teikti geresnes bankininkystės paslaugas ir diegti naujoves, planuojame nuo gruodžio 31 d. iki sausio 2 d. reikšmingai atnaujinti savo IT infrastruktūrą.

Diegiant šiuos atnaujinimus tam tikrą laiką negalėsite naudotis kai kuriomis paslaugomis. Atsiprašome už nepatogumus“, – buvo teigiama anksčiau skaitytojų gautame ir su redakcija pasidalintame laiške.

Susisiekus su banko Korporatyvinės komunikacijos skyriaus vadove Rasa Petruškevičiūte ši patvirtino, kad dėl sistemų atnaujinimo darbų kai kurie klientai negali prisijungti prie “Citadele” interneto banko ir mobiliosios programėlės.

„Ši problema išsprendžiama, klientui susisiekus su mūsų kontaktų centru. Klientų atsiprašome už laikinus nepatogumus ir darome viską, kad kuo skubiau pašalintume sutrikimus. Klientams informaciją pateikiame www.citadele.lt ir Facebook paskyroje“, – portalui lrytas.lt sakė banko „Citadele“ atstovė.

 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.