Pasipiktinęs avialinijų keleivis: „Laiptinėje šalome beveik valandą“

„Šios avialinijos labai negerbia savo keleivių“, – sakė į lrytas.lt redakciją kreipęsis Ignas (vardas pakeistas). Vyras pasakojo, kad šeštadienį Vilniaus oro uoste prieš skrydį į Barseloną visi lėktuvo keleiviai beveik valandą buvo priversti laukti ant laiptų šaltoje laiptinėje.

Vyras pasakojo, kad šeštadienį Vilniaus oro uoste prieš skrydį į Barseloną visi lėktuvo keleiviai beveik valandą laiko buvo priversti laukti ant laiptų, šaltoje laiptinėje.<br>lrytas.lt koliažas
Vyras pasakojo, kad šeštadienį Vilniaus oro uoste prieš skrydį į Barseloną visi lėktuvo keleiviai beveik valandą laiko buvo priversti laukti ant laiptų, šaltoje laiptinėje.<br>lrytas.lt koliažas
Jo teigimu nesuprantama, kodėl renkantis pigių skrydžių avialinijas tenka susidurti su tokiais nesklandumais, kurių, skrendant su kitomis oro linijos, paprastai nenutinka.rantai<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Jo teigimu nesuprantama, kodėl renkantis pigių skrydžių avialinijas tenka susidurti su tokiais nesklandumais, kurių, skrendant su kitomis oro linijos, paprastai nenutinka.rantai<br>V.Ščiavinsko nuotr.
 Šeštadienį vyras turėjo darbo reikalais iš Vilniaus skristi į Barseloną su „Wizz Air“ aviakompanija ir pasakojo atsidūręs labai nemalonioje situacijoje.<br>Skaitytojo nuotr.
 Šeštadienį vyras turėjo darbo reikalais iš Vilniaus skristi į Barseloną su „Wizz Air“ aviakompanija ir pasakojo atsidūręs labai nemalonioje situacijoje.<br>Skaitytojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Jan 9, 2019, 7:07 AM, atnaujinta Jan 9, 2019, 8:49 AM

„Ten buvo ir vyresnių žmonių, mažų vaikų. Nesuprantu, kodėl prieš skrydį valandą laiko nosį turime šalti laiptinėje, suvaryti tarsi į gardą. Juk laipinimą avialinijos galėjo pradėti kiek vėliau“, – apie šeštadieninę nemalonią kelionės patirtį pasakojo keleivis.

Laukė laiptinėje

Ignas pasakojo darbo reikalais skraidantis gana dažnai, keletą kartų per mėnesį.

„Skraidyti tenka su įvairiomis oro linijomis, tiek pigesnėmis, tiek brangesnėmis, dažniausiai renkuosi tas, kurių nuvykimo ir grįžimo laikas man patogiausias“, – sakė jis.

Šeštadienį vyras turėjo darbo reikalais iš Vilniaus skristi į Barseloną su „Wizz Air“ aviakompanija. Jis pasakojo atsidūręs labai nemalonioje situacijoje.

„Iki skrydžio likus maždaug valandai buvo pradėta keleivius laipinti. Tai vyko tvarkingai, tačiau laukti, kol galėsime eiti į lėktuvą, šaltoje laiptinėje buvome priversti beveik valandą laiko.

Suprantu, kad kartais reikia luktelti, tačiau laukti tiek laiko man dar nebuvo tekę“, – pyko jis.

Jis nesuprato, kodėl renkantis pigių skrydžių avialinijas tenka susidurti su tokiais nesklandumais, kurių, skrendant su kitomis oro linijos, paprastai nenutinka.

„Šios avialinijos paprasčiausiai negerbia savo keleivių. Juk jei mato, kad skrydis vėluos, kam žmones varyti į laiptinę? Juk yra mažų vaikų, vyresnių žmonių, geriau, kad jie tą laiką patogiai praleistų šiltose patalpose, o ne stovėdami ant laiptų ir šaldami nosis“, – kalbėjo Ignas.

Įvykį tirs

lrytas.lt susisiekus su „Wizz Air“ bendrovės atstovais šie į kalbas per daug nesileido.

„Mes dėkojame visiems keleiviams, kurie praneša bendrovei apie kitokią keliavimo patirtį. Dėl šios minimos situacijos, nutikusios Vilniaus oro uoste, jau įspėjome savo partnerius ir paprašėme kuo greičiau ištirti įvykį“, – komentavo jie.

Vilniaus oro uosto Komunikacijos projektų vadovė Agnė Mažeikytė taip pat sakė apgailestaujanti dėl nemalonių keleivių įspūdžių.

„Oro bendrovės savo klientams aptarnauti samdo antžeminio aptarnavimo kompanijas. Jos rūpinasi keleivių ir bagažo registracija skrydžiui, laipinimu į orlaivį ir rankinio bagažo dydžių tikrinimu, mokesčio už netinkamo dydžio bagažą surinkimu, taip pat bagažo pakrovimu ir iškrovimu bei orlaivio techniniu aptarnavimu.

Konkrečioje situacijoje „Wizz Air“ keleiviais rūpinosi kompanija „Baltic Ground Services“. Jos darbuotojai, atsižvelgdami į realias sąlygas, sprendžia, kada galima pradėti keleivių laipinimo procedūras ir kaip jos turėtų vykti“, – sakė A.Mažeikytė.

„Baltic Ground Services“ Atitikties vadovas Andrius Švelnia sakė, kad šiuo atveju buvo laikomąsi visų reikalavimų.

„Informuojame, jog baigėme situacijos nagrinėjimą įmonės viduje. Apgailestaujame, jog keleiviams teko patirti nepatogumų, bet keleivių laipinimo procesas yra reglamentuojamas avialinijų reikalavimų, kurių buvo laikomasi minimu atveju“, – sakė vadovas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.