Kylie Jenner aplenkė Marką Zuckerbergą – tapo jauniausia milijardiere pasaulyje

22 metų Kylie Jenner turtą susikrovė prekiaudama makiažui naudojama „Kylie Cosmetics“ kosmetika. Tai jos pačios sukurtas prekės ženklas.

Daugumą pajamų už parduotus kosmetikos gaminius K.Jenner yra gavusi tiesiogiai per jos paskyras socialiniuose tinkluose.<br>„Reuters-Scanpix“ nuotr.
Daugumą pajamų už parduotus kosmetikos gaminius K.Jenner yra gavusi tiesiogiai per jos paskyras socialiniuose tinkluose.<br>„Reuters-Scanpix“ nuotr.
Instagrame K.Jenner ji turi 128 mln. pasekėjų.
Instagrame K.Jenner ji turi 128 mln. pasekėjų.
 „Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas jauniausio milijardieriaus titulą pelnė 2008-aisiais, būdamas 23 metų amžiaus.<br>„Reuters-Scanpix“ nuotr.
 „Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas jauniausio milijardieriaus titulą pelnė 2008-aisiais, būdamas 23 metų amžiaus.<br>„Reuters-Scanpix“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

2019-03-12 10:32

Pasirodo, viskas prasidėjo nuo šviežiai iškeptos milijardierės manijos dažytis lūpas paauglystėje.

Būdama dešimties metų K.Jenner debiutavo šou versle. Ji yra amerikiečių Kardashianų šeimos atstovė, o ši šeima nuo 2007 metų dalyvauja televizijos realybės šou „Kardashianų šeima“ („Keeping Up with the Kardashians“ – pažodžiui: „Lygiuojantis į Kardashianus“).

Šiandien, praėjus beveik 12 metų, „Forbes“ įrašė Kylie į turtingiausių pasaulio žmonių sąrašą 2057-uoju numeriu. Tai reiškia, kad jauniausia milijardiere pasaulyje ji tapo dvejais metais anksčiau nei „Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas. Jis šį titulą pelnė 2008-aisiais, būdamas 23 metų amžiaus.

K.Jenner gimė 1997 metų rugpjūčio 10 dieną. 

Interviu amerikiečių žurnalui „Forbes“ Kylie yra sakiusi: „Šito nesitikėjau. Nenumačiau ateities... Tai malonus paplekšnojimas per petį“.

Pasak „The Guardian“, K.Jenner turtą susikrovė įkūrusi „Kylie Cosmetics“ kompaniją, gaminančią makiažo priemones.

„Forbes“ suskaičiavo, kad „Kylie Cosmetics“, kuri 100 procentų akcijų priklauso pačiai K.Jenner ir kuri buvo įsteigta vos prieš trejus metus, pernai uždirbo 360 mln. dolerių (319,4 mln. Eur).

Didžioji dalis pajamų už parduotus Kylie kosmetikos gaminius yra gauos tiesiogiai per jos paskyras socialiniuose tinkluose.

Instagrame ji turi 128 mln. pasekėjų (trys ketvirtadaliai jų yra 18–24 metų amžiaus jaunimas), tviteryje – 26,7 mln. pasekėjų.

Paskyra vaizdo įrašų ir nuotraukų dalinimosi socialiniame tinkle „Snapchat“, kurį 2011 metais sukūrė Stanfordo universiteto studentai Bobby Murphy ir Evanas Spiegelis, yra viena iš dažniausiai peržiūrimų merginos paskyrų.

Duodama interviu žurnalui „Forbes“ K.Jenner sakė: „Socialinė žiniasklaida yra neįtikėtina platforma. Per ją galiu lengvai bendrauti su gerbėjais ir klientais“.

„Sulaukusi penkiolikis metų buvau apsėsta lūpų dažymosi manijos. Aš niekaip negalėjau rasti idealiai man tinkančių lūpdažių, todėl svajojau pati juos sau pasigaminti“, – K.Jenner sakė žurnalui.

Ji prasimušė į rinką su lūpų makiažo rinkiniu („lip kit“), kainavusiu 29 dolerius, kuriame buvo skysti lūpų dažai ir lūpų pieštukas.

Pirmoji „lip kit“ partija (15 tūkst. vienetų) buvo parduota greičiau nei per minutę – „užlūžo“ net interneto svetainė.

Nuo to laiko Kylie išplėtė kolekciją, ir dabar ją sudaro visa spalvingos kosmetikos gama, o jos kompanijos gaminiai tapo vienu iš labiausiai gerbiamų ir trokštamų 2018 metų prekių ženklų.

Parengė Leonas Grybauskas

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.