Daugeliui žmonių taip pat iškart kyla asociacijos su žinomiausiu Visvaldu Lietuvoje – Kauno meru Visvaldu Matijošaičiu. Galbūt jis tapo prekybos miestelio reklamos veidu?
„Urmo“ rinkodaros vadovas Jonas Plenta tikino, kad reklama su V.Matijošaičiui nėra siejama, tai veikiau – žodžių žaismas, kuriuo siekiama atkreipti žmonių dėmesį.
„Reklaminė kampanija susideda iš kelių vizualų, o ši konkreti reklama nukreipta į pavasarinį namų tvarkymą“, – aiškino J.Plenta. Pasak jo, kovo mėnesį didžiausias dėmesys buvo skiriamas moterims skirtoms prekėms.
„Visvaldas ir Kauno meras – tai tik viena galimų interpretacijų. Žodis turi ir daugiau reikšmių“, – tikino J.Plenta.
Kauno meras V.Matijošaitis pranešė šios reklamos nekomentuosiantis.