„AliExpress“ atvėrė savo platformą pardavėjams iš keturių šalių: bus ne tik kiniškų prekių

Kinijos interneto milžinė „Alibaba“ keičia prekybos platformos „AliExpress“ – savo sparčiausiai augančio padalinio – verslo modelį, tikėdamasi, kad ji ilgainiui galės tapti didžiausios pasaulyje interneto mažmenininkės „Amazon“ konkurente.

 „AliExpress“ pirmą kartą atvėrė savo platformą užsienio pardavėjams ir smulkaus bei vidutinio verslo atstovams iš keturių valstybių – Italijos, Ispanijos, Turkijos ir Rusijos.
 „AliExpress“ pirmą kartą atvėrė savo platformą užsienio pardavėjams ir smulkaus bei vidutinio verslo atstovams iš keturių valstybių – Italijos, Ispanijos, Turkijos ir Rusijos.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

May 8, 2019, 3:03 PM, atnaujinta May 8, 2019, 3:04 PM

Galimybę parduoti savo prekes pirkėjams iš daugiau kaip 150 šalių platforma „AliExpress“ iki šiol siūlė tik Kinijos mažmenininkams.

Tačiau dabar „Alibaba“ įgyvendina pokyčius, kurie mažmenininkams iš kitų šalių taip pat leido per „AliExpress“ platformą pradėti prekiauti savo prekėmis visame pasaulyje, interviu britų verslo dienraščiui „The Financial Times“ pareiškė „Alibaba“ didmeninių rinkų padalinio prezidentė Trudy Dai (Trudi Dai).

„AliExpress“ pirmą kartą atvėrė savo platformą užsienio pardavėjams ir smulkaus bei vidutinio verslo atstovams iš keturių valstybių – Italijos, Ispanijos, Turkijos ir Rusijos – leido joje registruotis ir per „AliExpress“ tinklą parduoti savo prekes kitų šalių pirkėjams.

„Nuo pat pirmos dienos, kai „Alibaba“ dar tik buvo sukurta, mes svajojome apie viso pasaulio aprėptį“, – pareiškė T. Dai, kuri, kaip ir bendrovės įkūrėjas Jackas Ma (Džekas Ma), priklausė pirmajai „Alibaba“ vadovų komandai – dar 1999 metais.

Pasak T. Dai, naujoji strategija buvo pradėta įgyvendinti tik šiais metais ir bendrovė planuoja „AliExpress“ platformą ateityje atverti pardavėjams iš dar daugiau šalių.

„Tai pirmieji mūsų ėjimo nuo vietos prie pasaulinio masto strategijos metai, – pareiškė ji. – Ši strategija yra glaudžiai susijusi su platesne „Alibaba“ verslo globalizacijos strategija.“

„AliExpress“ įplaukos 2018 finansiniais metais padidėjo 94 proc. – bene labiausiai iš visų „Alibaba“ padalinių.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
REPORTERIS: iniciatyvą balsuoti už dvigubą pilietybę VRK kaltina agitavimu