Perkūnija Vilniuje sutrikdė net pirkėjų planus – negalėjo susimokėti

Į lrytas.lt redakciją penktadienio pavakarę paskambinęs vilnietis Adomas pasakojo negalėjęs Vilniuje, Nemenčinės plente, esančioje „Iki“ parduotuvėje atsiskaityti už pirkinius. „Neaptarnauja bankinių kortelių, dėl perkūnijos sutriko sistema“, – sakė vilnietis.

Perkūnija trikdė pirkėjų planus. <br>D.Umbraso nuotr.
Perkūnija trikdė pirkėjų planus. <br>D.Umbraso nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

May 17, 2019, 5:25 PM

Kaip paaiškino „Iki“ tinklo atstovė Berta Čaikauskaitė, išties liūtis ir perkūnija sukėlė nesklandumų. Anot jos, šioje miesto dalyje dingo elektra. Dėl to išsijungė kasos.

„Dabar sistema perkraunama, kai kurios kasos jau veikia. Netrukus viskas bus sutvarkyta.

Tikimės, gamtinės sąlygos pagerės“, – sakė B.Čaikauskaitė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.