Amžiaus klaida: restorano svečių laukė iš kojų išvertęs netikėtumas

Didkepsnių restoranų tinkle „Hawksmoor“ Mančesteryje (Didžioji Britanija) vakarieniavęs klientas užsisakė butelį 2001-ųjų raudonojo vyno „Chateau Pichon Longueville Comtesse de Lalande“. Iš meniu išsirinkęs 335 JAV dolerių (299 eurus) kainavusį gėrimą klientas sulaukė staigmenos. Tiesa, apie ją sužinojo gerokai vėliau.

Vynas.<br>123rf nuotr.
Vynas.<br>123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

May 18, 2019, 11:35 AM, atnaujinta May 19, 2019, 1:04 PM

Nors tikėjosi gauti 335 JAV dolerių kainuojantį gėrimą, klientui buvo patiektas 5,8 tūkst. JAV dolerių (5177 eurų) vertės vynas „Château Le Pin“.

Vynų kritikas Robertas Parkeris jaunesnysis apie 2001-ųjų „Le Pin“ yra sakęs, kad šis vynas puiki sėkmė ir vienas geriausių tų metų derliaus vynų.

„Buvo labai užimtas vakaras, o tai – labai paprasta klaida, – sakė restorano atstovė Irena Pogarcic.

– Personalo darbuotojas paėmė ne tą butelį, sumaišęs jį su kitu to paties rinkimo bordo vynu. Klientas to net nežinojo. Klaida paaiškėjo kur kas vėliau, kai vienas vadybininkų susivokė, kas nutiko“.

Restoranas tviteriu susisiekė su klientu, kuriam papasakojo, kas nutiko, bei pridėjo, kad tikisi, jog vakaras kompanijai patiko, rašo cnn.com.

Darbuotojui, kuris netyčia jiems patiekė ne tą butelį vyno, restoranų tinklas pasiuntė žinutę: „Pralinksmėk! Vienkartinė klaida, o mes tave vis tiek mylime“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.