Kur įsikūrę išmaniausi sostinės gyventojai?

Vis daugiau vilniečių, kurių daugiabučius administruoja „Mano būsto“ grupės įmonės, būsto priežiūros klausimus sprendžia išmaniai, naudodamiesi „eBŪSTO“ savitarna arba mobiliąja programėle. Kuriame sostinės rajone gyvena daugiausia išmaniai būsto priežiūros klausimus sprendžiančių daugiabučių gyventojų?

 J.Stacevičiaus nuotr.
 J.Stacevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Jun 10, 2019, 9:08 AM

Pasirodo, iš visų Vilniaus rajonų, kuriuose paslaugas teikia „Mano būsto“ grupės įmonės, daugiausia „eBŪSTO“ vartotojų gyvena Naujamiestyje.

Naujamiestis išmaniausias

Naujausiais duomenimis, 104 Naujamiesčio daugiabučiuose ne mažiau kaip 40 proc. visų gyventojų nors kartą būsto priežiūros klausimus sprendė išmaniai – prisijungę prie „eBŪSTO“ platformos.

Antroje vietoje – Antakalnis. Čia balandžio mėnesį 88 daugiabučiuose ne mažiau kaip 40 proc. gyventojų nors kartą buvo prisijungę prie „eBŪSTO“ sistemos.

Trečioje vietoje atsidūrė Žirmūnai.

Šiame rajone balandį 38 daugiabučiuose ne mažiau kaip 40 proc. gyventojų nors kartą būsto priežiūros klausimus sprendė išmaniuoju būdu.

Toliau rikiuojasi Karoliniškės, Lazdynai, Viršuliškės, Pašilaičiai, Justiniškės ir Vilkpėdė.

Vis daugiau prisijungusiųjų

„Mano būsto“ Vilniaus regiono vadovas Ramūnas Burokas sako, kad „eBŪSTO“ vartotojų yra beveik kiekviename įmonės prižiūrimame name, tačiau sudarant šį aktyvumo žemėlapį buvo išskirti tie namai, kur skaitmeninės sistemos naudotojų viename daugiabutyje yra ne mažiau kaip 40 proc.

Daugiabučių gyventojai, kurių namus prižiūri „Mano būsto“ grupės įmonės, vis sparčiau būsto priežiūros reikalus sprendžia išmaniai.

Per metus gerokai padaugėjo klientų, kurie naudojasi skaitmenine „eBŪSTO“ platforma ir visus su būsto priežiūra susijusius klausimus tvarko vieno mygtuko paspaudimu.

Šiuo metu net 43 tūkst. vilniečių bent kartą per mėnesį naudojasi „eBŪSTO“ teikiamomis galimybėmis.

Apmokamos ir sąskaitos

„eBŪSTAS“ – tai skaitmeninė platforma daugiabučių namų gyventojams.

Pasitelkę šią programėlę „Mano būsto“ klientai gali patogiai ir greitai apmokėti sąskaitas, pranešti apie gedimus nusiųsdami jų aprašymus ir nuotraukas, taip pat gauti visą aktualią informaciją, realiuoju laiku per „live chat“ bendrauti su namo vadybininku, gauti specialius naudingus pasiūlymus.

Dar vienas „eBŪSTO“ privalumas – galimybė atlikti elektronines apklausas, kurios gerokai paspartintų sprendimų, susijusių su namo priežiūra, įgyvendinimą. Mat dabar visi sprendimai priimami tik visuotiniuose gyventojų susirinkimuose, kuriuose namo bendraturčiai vangiai dalyvauja, arba raštu, o tai užtrunka daug laiko ir reikalauja daugiau žmogiškųjų išteklių.

Taupo laiką ir pinigus

R.Buroko teigimu, sparčiai populiarėjanti skaitmeninė būsto priežiūros platforma rodo, kad daugiabučių gyventojai vis labiau gręžiasi į virtualias paslaugas.

Anksčiau visus namo priežiūros klausimus gyventojai spręsdavo skambindami į Klientų aptarnavimo centrą arba atvykę į įmonių biurus, o pastaruoju metu daugelį klausimų klientai išsprendžia per savitarnos platformą arba mobiliąją programėlę.

Tokiu būdu žmonės sutaupo ne tik laiko, bet ir išvengia papildomų finansinių išlaidų. „eBŪSTAS“ – tai skaitmeninė platforma telefonuose daugiabučių gyventojams.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.