Pranešime teigiama, kad „Lietuvos geležinkeliams“ kilo įtarimų, jog bendrovės veikia koordinuotai – tas pats darbuotojas trumpu laiko intervalu redaguoja bei teikia konkurso dokumentus, abu tiekėjai turi ar turėjo bendrų darbuotojų, abu tiekėjai pateikia identišką produktų dokumentaciją, įvairiuose dokumentuose pastebimos vienodos klaidos.
Taip pat – abi bendrovės nepateikia vienodų prašomų dokumentų.
„Lietuvos geležinkeliai“ nurodo, kad sprendimas priimtas, atsižvelgus į Nacionaliniam saugumui svarbių objektų apsaugos koordinavimo komisijos ir Konkurencijos tarybos rekomendacijas.
Pagal pranešimą, Konkurencijos taryba, kuri, atsižvelgusi į Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) ir Finansinių nusikaltimų tyrimų tarnybos (FNTT) pateiktą informaciją, savo išvadoje siūlė „Lietuvos geležinkeliams“, įvertinus reikšmingas šios situacijos aplinkybes, įvertinti tiekėjų šalinimo galimybę.
Tuo metu Nacionaliniam saugumui svarbių objektų apsaugos koordinavimo komisija rekomendavo bendrovei vykdyti Konkurencijos tarybos rekomendacijas.
Bendrovės šalinamos iš bėgių kelio metalinių tvirtinimo detalių, iešminės produkcijos, bėgių kelio izoliuojančių detalių ir medinių ir kietmedžio pabėgių pirkimo.
„Lietuvos geležinkelių“ korporatyvinės komunikacijos vadovas Tomas Digaitis sakė, kad bendrovė užtikrins, jog visos reikalingos etalės būtų, tačiau plačiau situacijos jis nekomentavo.
„Plačiai nekomentuosiu. Pasakysiu, kad situacija yra kontroliuojama, ir užtikrinsime, kad detales turėtume“, – Eltai sakė T.Digaitis.
Tuo metu konkurso vertė, anot jo, neskelbiama, nes tai yra kompleksinis pirkimas.
ELTA taip pat susisiekė su „Skinest Baltija“ direktoriumi Valdu Rasimu. Jis pažadėjo atsakymus atsiųsti raštu. Tuo metu su įmone „Askita“ Eltai kol kas nepavyko susisiekti.