„Švyturys-Utenos alus“ tęsia bendradarbiavimą su „vipcommunications“

Didžiausias šalies aludaris „Švyturys-Utenos alus“ (ŠUA) pratęsia sutartį su integruotos komunikacijos bendrove „vipcommunications“. Pasirašyta sutartimi tikimasi, kad partneriai ir toliau padės išlaikyti aktyvią ir tikslingą komunikaciją, kuri ypač svarbi įsibėgėjus vasarai – svarbiausiam sezonui aludariams.

Burbono statinėse brandinamas alus.<br> Bendrovės nuotr.
Burbono statinėse brandinamas alus.<br> Bendrovės nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2019-06-27 14:26

„Sutartį su „vipcommunications“ pasirašėme 2017 m. Per tą laiką mūsų sektorius smarkiai pasikeitė, tiek dėl  sugriežtėjusio reguliavimo, tiek dėl kintančių vartotojų įpročių. Šios permainos buvo geras išbandymas, kuris parodė, kad mums ne tik pavyksta atrasti bendrą kalbą, bet ir pasiekti numatytų rezultatų“, – sutarties pratęsimo priežastis aiškino „Švyturys-Utenos alus“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos direktorius Dainius Smailys.

„vipcommunications“ rūpinasi korporatyvine ŠUA komunikacija bei koordinuoja atskirus projektus Baltijos šalių regione.

D. Smailio teigimu, vasara aludariams yra pats darbymetis, mat šiuo sezonu pardavimai pasiekia metinį piką, šalia to ŠUA prisideda prie tokių renginių kaip „Jūros šventė“, rengia „Aludarių dieną“, Klaipėdoje organizuoja „Klaipėdos švyturio ateities“ stipendijos konkursą. Šiemet daug dėmesio ŠUA skiria ir aplinkosauginei atsakomybei.

Be to, intensyvi konkurencija šiuo metu verda itin sparčiai augančiame nealkoholinio alaus segmente, tad stiprus, rinkos specifiką išmanantis komunikacijos partneris dabar tikrai reikalingas.

„ŠUA yra svarbus partneris tiek mūsų įmonei, tiek mums asmeniškai. Manau, kiekviena komunikacijos sektoriaus bendrovė norėtų dirbti su šiuo rinkos lyderiu, juolab kad tai yra klientas, su kuriuo randame bendrą kalbą, o tai reiškia, kad galime pasiekti geriausių rezultatų“, – sako „vipcommunications“ direktorius Giedrius Galdikas.

Alų, sidrą, mineralinį vandenį, gaiviuosius ir energetinius gėrimus bei nealkoholinį alų gaminantis ŠUA pernai tiek Lietuvoje, tiek užsienio rinkose pardavė 139 mln. litrų gėrimų. Lietuvoje įmonei tenka 41 proc. alaus rinkos vertės.

Neseniai 2018 m. veiklos rezultatus paskelbusi „vipcommunications“ pranešė pajamas užsiauginusi 18 proc. – iki 2,8 mln. Eur, o tiesiogines pajamas padidinusi 21 proc. – iki 1,2 mln. Eur. G. Galdiko teigimu, prielaidas tiesioginių pajamų augimui sudarė stiprėjanti agentūros komanda.
 
Tryliktus veiklos metus skaičiuojanti integruotos komunikacijos agentūra „vipcommunications“ priklauso tarptautiniam tinklui „Grayling“ ir yra jo atstovė Baltijos šalyse.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.