Naujoji agentūra laikosi bendros „Digitas“ koncepcijos – padėti prekių ženklams lengviau užmegzti ryšį su žmonėmis ir pasiekti ambicingų tikslų įgyvendinant įdomias, provokuojančias ir įkvepiančias idėjas. „Digitas Baltics“ specialistai naudosis visais „Publicis Groupe“ ištekliais pagal „Power of One“ strategiją, taip pat ir „Digitas“ pasaulinio tinklo resursais.
„Digitas Baltics“ plėtos esamus „Publicis Groupe“ pajėgumus Baltijos šalyse, kurs technologinius sprendimus ir platformas, įskaitant produktų strategijas, monetizaciją, UX/UI, dizaino, plėtros, palaikymo ir gyvavimo ciklo kontrolės paslaugas. Siekiant patenkinti augančius rinkos poreikius, bus teikiamos naujos paslaugos, reikalaujančios naujų įgūdžių: dizaino-mąstymo, skaitmeninės transformacijos ir inovatyvių programų kūrimo.
„Digitas Baltics“ sutvirtins agentūros padėtį Baltijos startuolių ekosistemoje, pristatys novatoriškus sprendimus ir technologijas, aktualias regione dirbantiems talentams ir klientams.
Alex Garmash, „Publicis Groupe Baltics“ skaitmeninių sprendimų direktorius, pradės eiti „Digitas Baltics“ vykdomojo direktoriaus pareigas. Jo komandoje dirbs: kūrybinių sprendimų direktorius Andrey Tyukavkin (Ryga), skaitmeninių medijų vadovas Hendrik Ulvar-Peets ir plėtros, duomenų ir technologijų skyriaus vadovas Uku Kudu (abu iš Talino „Creative union“ agentūros). Visi jie vadovaus „Digitas Baltics“ 30 darbuotojų komandai.