Be viso to, tai – sudėtingiausias projektas visoje aviacijos istorijoje.
Pagrindiniai darbai jau baigti, liko patikrinti inžinerines sistemas. Oro uostas pradės veikti šių metų rugsėjo 30-ąją.
Laukiama, kad keturių kilimo tūpimo takų „Daxing“ oro uoste per metus leisis bent 620 tūkst. lėktuvų. Manoma, kad 2025 m. didžiuliame 700 tūkst. kv. metrų terminale apsilankys ne mažiau 72 mln. keleivių ir bus aptarnauta ne mažiau nei 4 mln. tonų krovinių.
Šiuolaikinį oro uostą Pekine suprojektavo Zaha Hadid. Jo projektą valstybė patvirtino 2014 m. lapkritį, o jau gruodį buvo įkastas pirmasis naujojo transporto mazgo akmuo. Milžiniškoms statyboms ruoštasi dvejus metus, o po to pakako trejų metų projektui įgyvendinti.
Statinys, kurį sudaro centrinis branduolys ir penkios tranzitinės zonos, yra po vienu stogu, primenančiu išskleistus fenikso sparnus. Stogo plotas – kaip 25 futbolo aikštės. Kiekvienas stogo sparnas skirtas vis kitokiai kinų kultūros atšakai: šilkografijai, porcelianui, arbatos gėrimo tradicijai ir panašiai, o viena salių – kinų sodas.
Stovint pastato viduryje galima pamatyti už 600 m esančius tolimiausius įlaipinimo vartus. Inžinieriai sako, kad tokiu atveju keleivis be reikalo nesinervins, jog gali nespėti laiku jų pasiekti.
Priešingai nei daugelyje oro uostų, „Daxing“ patikros punktas nebus tas taškas, kuriame paskutinį kartą pamatote išlydinčiuosius. Naujajame statinyje pakilus į penktą aukštą bus galima saviškiams dar kartą pamoti.
Tam, kad 313 kv. km plote būtų pastatytas naujas oro uostas, buvo nugriauta 11 gyvenviečių, o dar 24 perkėlė į kitą vietą. Iš viso į kitą zoną buvo iškeldinta 20 tūkst. žmonių.
Projekto kaina – 12 mlrd. JAV dolerių.