Vyriškis kreipėsi į lrytas.lt redakciją, nes apimtas nevilties ir vėliau dar patyręs nemalonų bendravimą dispečerinėje nusprendė netylėti.
Vyras pasakojo, kad sekmadienį apie 19 valandą nuo santaros klinikų vyko 2G autobusu, važiuojančiu link Autobusų parko. Dar nespėjus įlipti į autobusą – akibrokštas.
„Į autobusą lipant sergančiai moteriai staigiai pradėjo užsidarinėti durys. Autobuso vairuotojas turėjo aiškiai matyti, kad prie durų stovi dar neįlipęs kartu su ja keliavęs vyras, o moterį privėrusios durys signalizavo, kad jos buvo užvertos per greitai“, – nemalonią situaciją prisiminė vyriškis.
Jis nusprendė dėl šios situacijos pasikalbėti su vairuotoju, tačiau vietoj atsiprašymo sulaukė keiksmažodžių.
„Priėjau prie vairuotojo ir paklausiau, kodėl jis taip pasielgė, tačiau šis grubiai rusiškai nusikeikė, mane pasiuntė ant trijų raidžių. Bet juk viskas galėjo baigtis daug blogiau, tarkime, nesveikuojanti moteris galėjo nukristi ant asfalto“, – nemaloniais įspūdžiais dalijosi vyras.
Nusprendė išsiaiškinti
Kadangi autobusas vyko į Autobusų parką, vyras ir kartu keliavusios moterys nusprendė važiuoti iki dispečerinės, pasiaiškinti dėl ką tik įvykusios situacijos ir sulaukti paaiškinimo dėl nemalonaus vairuotojo elgesio.
„Nemaloniai nusiteikusi dispečerė, net neprisistačiusi, kas ji tokia, atsakė, kad durys turi saugiklius ir tikrai neprispaustų. Tai gerai, jeigu neprispaustų, bet galėtų pastumti žmogų ir jis nukritęs susižeistų. Kita vertus, bent jau galėjo atsiprašyti, o čia keiksmažodžių lietus. Jokios etikos“, – piktinosi vyras.
Skaitytojas tada nusprendė paprašyti, kaip jis teigia, balto lapo, kad galėtų parašyti skundą, tačiau ir vėl sulaukė nemalonaus atsakymo: „Mes ne sekretoriatas, jokių lapų nedaliname“. Tuomet, vyro pasakojimu, iš kažkur atsirado apsauginis ir palydėjo besiskundžiančius keleivius išėjimo link bei liepė kreiptis darbo dieną.
Toks elgesys bendrovėje – netoleruojamas
Susisiekus su „Vilniaus viešojo transporto“ bendrovės atstovais paaiškėjo, kad jiems ši situacija yra žinoma.
„Sutinkame, kad šiuo atveju keleivė pateko į iš tiesų nemalonią situaciją. Norime įmonės vardu atsiprašyti dėl pasitaikiusio itin nemandagaus ir netgi šiurkštaus mūsų darbuotojo elgesio“, – sakė viešųjų ryšių specialistė Lina Nuobarienė.
Taip pat atstovė patikino, kad įmonės „Vilniaus viešasis transportas“ vairuotojai savo darbe privalo vadovautis ne tik Kelių eismo taisyklėmis, bet ir įmonėje galiojančiu Keleivių aptarnavimo standartu, kuriame apibrėžtos svarbiausios keleivių aptarnavimo situacijos bei taisyklės ir rekomendacijos, kaip elgtis jų metu.
„Mes suprantame, koks svarbus yra kokybiškas aptarnavimas ir dėmesys klientui, todėl kasmet kiekvienam vairuotojui bendrovėje organizuojami profesinės kvalifikacijos mokymai, apimantys mandagų keleivių aptarnavimą, keleivių saugumo užtikrinimą ir specialius poreikius turinčių žmonių vežimą. Nemalonu, jog tam tikromis situacijomis vairuotojai pažeidžia šias taisykles – apgailestaujame dėl to“, – dėl įvykusio incidento nuogąstavo L.Nuobarienė.
Taip pat viešųjų ryšių specialistės teigimu, užfiksavę keleivių ar kitų eismo dalyvių atsiliepimus dėl netinkamo bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ vairuotojų elgesio, kiekvieną jų nagrinėja atskirai – aiškinasi įvykių aplinkybes, kalbasi su pačiais vairuotojais, įspėja juos, o prireikus taiko ir drausmines nuobaudas.
„Šiuo minėtu konkrečiu atveju vairuotojas jau pakviestas į pokalbį dėl šio incidento. Toks elgesys mūsų įmonėje nėra toleruojamas“, – teigė L.Nuobarienė.