Po „G taško“ paieškų Vilnius turistus vėl bando suvilioti nauja reklama – vertinkite

Internete plinta naujas šmaikštus užsieniečiams skirtos Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ projekto „Walkable Vilnius“ vaizdo klipas. Jo tikslas – parodyti, kad Vilnius yra itin kompaktiškas miestas, todėl jį labai patogu pažinti pėsčiomis. 

 lrytas.lt koliažas
 lrytas.lt koliažas
Anksčiau Vilniaus miesto savivaldybė buvo surengusi turizmo skatinimo kampaniją, kur sostinė buvo reklamuojama kaip Europos „G taškas“.<br> lrytas.lt nuotr.
Anksčiau Vilniaus miesto savivaldybė buvo surengusi turizmo skatinimo kampaniją, kur sostinė buvo reklamuojama kaip Europos „G taškas“.<br> lrytas.lt nuotr.
 Stop kadras
 Stop kadras
 Stop kadras
 Stop kadras
 Stop kadras
 Stop kadras
Daugiau nuotraukų (5)

Lrytas.lt

Jul 24, 2019, 11:03 AM, atnaujinta Jul 24, 2019, 11:06 AM

Pagrindinis klipo veikėjas – navigacija, kuriai Vilniuje tiesiog nėra ką veikti, nes atstumai šiame mieste tokie maži, kad orientuotis tarp daugybės vaizdingų miesto objektų galima tiesiog akimis. Nuo istorinių paminklų iki išskirtinių restoranų, nuo  ramių parkų iki triukšmingų vakarėlių – Vilniuje itin paprasta keliauti nuo vienos vietos iki kitos, patiriant vis kitokias miesto spalvas. Reklamos kūrėjai ir įgyvendintojai - kūrybinė agentūra „Clinic212“, vaizdo klipo projektą padėjo įgyvendinti reklamos ir kino produkcijos kompanija „Zest Production“  bendradarbiaudama su Pauliumi Ambrazevičiumi.

„Vilnius yra išskirtinis miestas – čia apstu autentiškų, unikalių, istorinių vietų, gamtos kampelių, parkų, jis skendi žalumoje, kartu čia gausu modernių erdvių, šiuolaikinio meno ir įdomių restoranų. Svarbiausia, kad norint pamatyti įdomiausias sostinės vietas nereikia navigacijos. Tai tikras atradimas tiems, kurie dar nėra lankęsi Vilniuje.”,– sako „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė.

Pasak jos, svarbiausi miesto privalumai, kuriuos siekiama atskleisti naujuoju vaizdo klipu – kompaktiškumas ir įvairovė. Vilniuje paprasta nusigauti iš vienos vietos į kitą, todėl nors mieste gausu skirtingų lankytinų objektų, labai lengva pažinti įvairiapusį Vilnių ir visa tai galima padaryti tiesiog pėsčiomis.

Vaizdo klipas – jau anksčiau startavusio projekto „Walkable Vilnius“ (liet. „Pasivaikščiojimų Vilnius“) dalis. Projektas skirtas penkioms turizmo rinkoms: Didžiajai Britanijai, Italijai, Vokietijai, Švedijai ir Norvegijai.

Projektas „Walkable Vilnius“ užsienio rinkoms pristatytas praėjusių metų pabaigoje, sukūrus svetainę walkablevilnius.lt ir vykdant aktyvią rinkodaros kampaniją. Svetainėje pateikiami 23 turistams skirti pažintiniai maršrutai pėsčiomis po Vilniaus senamiestį, jo apylinkes bei gretimus miestus – Trakus, Medininkus, Kernavę.

Projektą „Walkable Vilnius“ inicijavo Vilniaus miesto savivaldybės administracija, jį įgyvendina sostinės turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“. Projektas finansuojamas Europos regionų vystymo fondo lėšomis. 

 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.