Patikėjo siuntinius lietuviškai siuntų tarnybai ir pasigailėjo: net žadą atėmė nuo to, ką pamatė ir išgirdo

Klaipėdietė Laura Grašytė „Facebook“ socialiniame tinkle pasidalijo vaizdo medžiaga, kurioje matyti, kaip siuntų tarnybos „Venipak“ darbuotojas neatsakingai elgiasi su jos siuntiniais.

Siuntų tarnybos „Venipak“ darbuotojas neatsakingai elgėsi su siuntiniais<br>Lrytas.lt koliažas
Siuntų tarnybos „Venipak“ darbuotojas neatsakingai elgėsi su siuntiniais<br>Lrytas.lt koliažas
Siuntų tarnybos „Venipak“ darbuotojas neatsakingai elgėsi su siuntiniais<br>Bendrovės nuotr.
Siuntų tarnybos „Venipak“ darbuotojas neatsakingai elgėsi su siuntiniais<br>Bendrovės nuotr.
Siuntų tarnybos „Venipak“ darbuotojas neatsakingai elgėsi su siuntiniais<br>Stop kadras
Siuntų tarnybos „Venipak“ darbuotojas neatsakingai elgėsi su siuntiniais<br>Stop kadras
Siuntų tarnybos „Venipak“ darbuotojas neatsakingai elgėsi su siuntiniais<br>Stop kadras
Siuntų tarnybos „Venipak“ darbuotojas neatsakingai elgėsi su siuntiniais<br>Stop kadras
Siuntų tarnybos „Venipak“ darbuotojas neatsakingai elgėsi su siuntiniais<br>Stop kadras
Siuntų tarnybos „Venipak“ darbuotojas neatsakingai elgėsi su siuntiniais<br>Stop kadras
Siuntų tarnybos „Venipak“ darbuotojas neatsakingai elgėsi su siuntiniais<br>Stop kadras
Siuntų tarnybos „Venipak“ darbuotojas neatsakingai elgėsi su siuntiniais<br>Stop kadras
Daugiau nuotraukų (6)

Akvilė Bružinskaitė

Jul 24, 2019, 1:34 PM, atnaujinta Jul 24, 2019, 2:15 PM

Socialiniame tinkle mergina parašė ir pykčio kupiną komentarą:

„Siuntų paėmimas „Venipak“. Gaila, nepavyko nufilmuoti keiksmažodžių. Teko bėgti išsiimti savo siuntinių, nes kitaip būtų išvežti suplėšytose dėžėse ir neabejotinai sugadinti. Eilinį kartą nuostoliai, kurių jie niekada neatlygina. Skundai dingsta, vadybininkės nereaguoja, todėl dalinuosi“, – teigė mergina.

Vaizdo įraše užfiksuoti vaizdai, kuriuose kurjeris nuo laiptų ridena dėžes, o, klientės teigimu, taip jis pasielgė todėl, kad nenorėjo siuntų gabenti laiptais aukštyn.

Pritarė ir kiti vartotojai

Vaizdo įrašu „Facebook“ platformoje pasidalijo 1,6 tūkst. žmonių. Jis taip pat sulaukė ir piktų komentarų, kuriuose panašias situacijas pasakojo kiti vartotojai:

„Su „Venipak“ visada bėdos. Man paskambinęs kurjeris nepatenkintas klausė, kur aš būnu dienomis, nes manęs namie nerado. Sakau: „Tai gal dirbu?“ Tai sako: „Kur man dėt tą siuntą?“ O aš buvau pažymėjus, kad atvežtų nuo 18 val. Tada sako: „Aš nebedirbsiu tokiu metu“... Likau kalta, kad dienos metu darbe sėdžiu ir negaliu išeiti...“

„Teko ir man su jais turėti reikalų. Buvo pirmas ir paskutinis kartas. Aptarnavimas, bendravimas baisus...“

„Taip taip, ne kartą yra tekę su jais susipykti iki keiksmų.“

Atsirado ir tokių komentatorių, kurie gynė šią įmonę ir teigė, kad aptarnavimas visada puikus, tačiau pastebėjo, jog kurjeriai neretai vėluoja atvykti sutartu laiku. Taip pat žmonės juokavo, kad visada darbuotojams pasitaiko blogų dienų ir čia įmonė niekuo dėta.

Įmonė apgailestauja

Susisiekus su bendrove paaiškėjo, kad įvykis jiems žinomas, o „Venipak“ marketingo vadovė Asta Raudonienė patikino, kad situaciją vertina labai blogai, nes toks kurjerio elgesys padarė didelę žalą įmonės įvaizdžiui.

„Mūsų bendrovei nėra priimtinas toks darbuotojų elgesys ir jis nebus toleruojamas. „Venipak“ sau kelia aukščiausius kokybės standartus visose darbo grandyse – nuo siuntos paėmimo iki jos pristatymo galutiniam adresatui. Mums labai nemalonu, kad mūsų klientai, partneriai ir darbuotojai internete turėjo matyti tokį neatsakingą elgesį“, – sakė A.Raudonienė.

Atleistas iš darbo

Taip pat įmonės atstovė patvirtino, kad kurjeris, užfiksuotas vaizdo medžiagoje, įmonėje daugiau nedirbs, o veiksmų buvo imtasi nedelsiant.

„Pirmadienį ryte buvo susisiekta su nukentėjusia kliente dėl jos patirtos žalos. Tai numato ir mūsų patvirtintos taisyklės. Iki šio momento klientė pretenzijos žalai atlyginti nėra pateikusi“, – situaciją komentavo A.Raudonienė.

Jos teigimu, įmonė daug investuoja į kurjerių darbo bei siuntų pristatymo kokybę ir kurjerių kvalifikacijos kėlimą.

„Kurjerių darbas tikrinamas įvairiai – darome tyrimus su slaptais klientais, nuolat atliekame klientų apklausas dėl kurjerių darbo, testuojame juos, tikriniame jų kvalifikaciją, apie kurjerių darbą prašome informuoti ir pačius klientus. Užtikrinti tinkamą siuntų pristatymą galima tik investuojant į kurjerių mokymus ir ugdant kurjerių atsakomybę“, – sakė marketingo vadovė.

Nuostoliams atlyginti reikia įrodymų

Žala klientams atlyginama pagal nustatytas procedūras ir taisykles.

„Jei klientas patyrė žalą, jis turėtų užpildyti pretenzijos formą, pateikti siuntų apgadinimo nuotraukas bei prekės įsigijimo vertę pagrindžiančius dokumentus. Visuomet klientų prašome, jei jie gavo pažeistą siuntą, informuoti mus, kad galėtume išsiaiškinti, kurioje stadijoje siunta buvo pažeista ir atlyginti žalą klientui. Esame atsakingas verslas ir į visus skundus stengiamės žiūrėti individualiai“, – klientus ramino A.Raudonienė.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.