„Per pastaruosius 14 metų investavome į parduotuves šalia klientų namų ar darboviečių. Šis strateginis žingsnis žengiamas siekiant sustiprinti savo pozicijas Plovdive, kur šiuo metu turime tris „T-Market“ parduotuves. Naujų parduotuvių integravimo procesą pradėsime gavę Konkurencijos apsaugos komisijos leidimą“, – teigė „Maxima Bulgaria“ vadovas Peteris Pavlovas.
„Triumph“ yra vietinis Bulgarijos mažmeninės prekybos tinklas, Plovdive veikiantis nuo 2000 metų. Šiuo metu prekybos tinklas turi 11 parduotuvių, esančių visuose miesto rajonuose.
„Maxima Bulgaria“ valdo 73 parduotuves 38 Bulgarijos miestuose. 2018 m. įmonė atidarė 9 naujas parduotuves ir metus baigė su teigiamu EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) rodikliu, o pajamos, palyginti su 2017 m., išaugo 19,4 proc. iki 132,8 mln. eurų.