Kuriozai nesibaigia – už įspūdingą kainą turėjus plukdyti legendinė „Raketa“ vis dar krante

Stringant greitaeigiui kateriui „Raketa“ reikalingų leidimų išdavimo procedūroms, bus bandoma keisti laivo klasę.

Kol kas lieka neaišku, kada bus galima plukdyti „Raketą“.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Kol kas lieka neaišku, kada bus galima plukdyti „Raketą“.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Kol kas lieka neaišku, kada bus galima plukdyti „Raketą“.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Kol kas lieka neaišku, kada bus galima plukdyti „Raketą“.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Kol kas lieka neaišku, kada bus galima plukdyti „Raketą“.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Kol kas lieka neaišku, kada bus galima plukdyti „Raketą“.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Kol kas lieka neaišku, kada bus galima plukdyti „Raketą“.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Kol kas lieka neaišku, kada bus galima plukdyti „Raketą“.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Kol kas lieka neaišku, kada bus galima plukdyti „Raketą“.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Kol kas lieka neaišku, kada bus galima plukdyti „Raketą“.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Kol kas lieka neaišku, kada bus galima plukdyti „Raketą“.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Kol kas lieka neaišku, kada bus galima plukdyti „Raketą“.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (6)

Lrytas.lt

Aug 11, 2019, 10:51 AM

Jau birželio pradžioje kursuoti Nemunu tarp Nidos ir Kauno turėjęs pradėti greitaeigis kateris „Raketa“ vis dar negali plaukioti, nes negauna visų reikalingų leidimų.

„Iš esmės išlieka ta pati situacija, mes dar vis neplukdome, nes neturime leidimo plaukti. Ir komanda vis dar ieško sprendimo, kaip tą leidimą pagaliau mums gauti“, – naujienų agentūrai BNS situaciją komentavo įmonės „Vandens kelias“ direktorius Nerijus Šilgalis.

Anot jo, tokį leidimą galėtų išduoti tik tarptautinė bendrovė „Ajax“, kuri išduoda leidimus jūriniams laivams. Bet ir ji tai padaryti atsisako, tiktai siūlo keisti laivo klasę į kurią nors jų klasifikatoriaus palaikomą klasę.

„Esame rusų upių laivas ir esame rusų upių laivų klasifikavimo bendrovėje, o rusų upių laivų klasifikavimo bendrovės nepripažįsta ES institucijos. Todėl dabar dar kartą kreipėmės į tą rusų upių laivų registrą ir paklausėme, ar sutiktų mus klasifikuoti kitaip. Tada vis tiek bandytume kreiptis, kad pripažintų tą mūsų klasę. Tokia gan kurioziška situacija“, – kalbėjo N.Šilgalis.

Iš esmės, pasak jo, problemų kyla dėl to, kad nėra institucijos, kuri galėtų išduoti leidimą upėmis ir ežerais plaukioti suprojektuotam laivui pagal dabartinę laivo klasę.

„Kadangi toks laivas – greitaeigis kateris – turbūt jau beveik dešimtmetį neplaukiojo, niekados nebuvo poreikio atlikti tokias procedūras, su kuriomis dabar mes susiduriame. Turbūt visą laiką pionieriams būna sunkiausias kelias – reikės atrasti sprendimą. Anksčiau ar vėliau vis tiek jį rasime“, – pridūrė N.Šilgalis.

Kol kas lieka neaišku, kada bus galima plukdyti laivą.

Laivui „Raketa“ dėl biurokratinių kliūčių nepradedant žadėto maršruto iš Kauno į Nidą, juo keliones pradeda kitas laivas – „Deima“.

Per devynis mėnesius už 80 tūkst. eurų rekonstruotas „Zaria“ tipo laivas jau po savaitės turėtų išplaukti į pirmąją šešių valandų kelionę iš Kauno į Rusnę, po daugiau nei dviejų savaičių – ir į Nidą. Greitaeigis laivas gali plaukti sekliais vandenimis, jam užtenka 40- 60 centimetrų gylio.

Laivo savininkai – bendrovė „Nemuno turas“ – tvirtino, jog bilietai pirmiesiems turams jau išpirkti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.