Lietuviškų pagardų gamintojas neatsilieka nuo pasaulinių dizaino tendencijų

Inovacijos ir naujų galimybių paieška – neatsiejama pakuočių dizaino pasaulio dalis. Dizaineriai nebijo eksperimentuoti su spalvomis, medžiagomis, grafika, taip sukurdami estetiškus bei funkcionalius produktus, kurie patraukia tiek vyresnės, tiek jaunesnės kartos atstovų dėmesį.

Naujoji pagardų gamintojo UAB „Daumantai LT“ produktų linija „WOWMAMA“.<br> Įmonės nuotr. 
Naujoji pagardų gamintojo UAB „Daumantai LT“ produktų linija „WOWMAMA“.<br> Įmonės nuotr. 
  „Daumantų“ prekės ženklo plėtros vadovas Domas Grinkevičius.<br> Įmonės nuotr. 
  „Daumantų“ prekės ženklo plėtros vadovas Domas Grinkevičius.<br> Įmonės nuotr. 
 Dizaino agentūros „Critical“, sukūrusios „WOWMAMA“ padažų išvaizdą, dizaineris Benjaminas Alimas.<br> Įmonės nuotr. 
 Dizaino agentūros „Critical“, sukūrusios „WOWMAMA“ padažų išvaizdą, dizaineris Benjaminas Alimas.<br> Įmonės nuotr. 
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Oct 1, 2019, 11:46 AM, atnaujinta Oct 1, 2019, 2:21 PM

Pastebima, kad pasaulyje vyraujančios pakuočių dizaino tendencijos vis dažniau pasiekia ir Lietuvos prekybos centrų lentynas. Vienas to pavyzdžių – naujoji pagardų gamintojo UAB „Daumantai LT“ produktų linija „WOWMAMA“, mėginanti išskirtinėmis pakuotėmis pritraukti jaunų, įdomų gyvenimo būdą besirenkančių žmonių dėmesį.

Mažiau yra daugiau

Kuriant naująją „Daumantų“ „WOWMAMA“ majonezinių padažų liniją buvo panaudota viena populiariausių ir ilgiausiai gyvuojančių pakuočių dizaino krypčių – minimalizmas. Buvo atsikratyta nereikalingų objektų pertekliaus, išryškinta produkto esmė. Toks dizaino tipas dažnai vadovaujasi spalvinių elementų, tipografikos pabrėžimu ir labiausiai domina jaunus asmenis, kurie žiūri į gyvenimą su energijos pliūpsniu.

Dizaino agentūros „Critical“, sukūrusios „WOWMAMA“ padažų išvaizdą, dizaineris Benjaminas Alimas tikina, kad įkvėpimas pakuočių koncepcijai kilo iš visiems gerai pažįstamų pagardų, pasaulyje randamų tiek kavinėse, tiek greitojo maisto užkandinėse, pakuočių. Kuriant dizainą, jį labiausiai paveikė modernizacija bei visuomenės dinamiškumas, todėl šioms pakuotėms buvo parinkta tendencinga dizaino kryptis.

„Modernus gyvenimo būdas ir tikslinės auditorijos vartojimo įpročiai padiktavo pakuotės dizainą – nuo jos formos iki informacijos etiketėje. Nėra jokių perteklinių elementų, kurie blaškytų, trukdytų suprasti produkto paskirtį ar klaidintų. Tai ypač svarbu norit prisitaikyti prie dinamiškos visuomenės“, – aiškina B. Alimas.

Tokiai dizaino koncepcijai pritarė ir „Daumantų“ prekės ženklo plėtros vadovas Domas Grinkevičius. Jis pabrėžia, kad naujosios padažų linijos poreikis buvo padiktuotas visuomenėje vyraujančio greito gyvenimo tempo, kurį atspindi ir pati pakuočių išvaizda.

„Norėjome aiškių, paprastų, nereikalinga informacija neperkrautų pakuočių. Šiuo atveju, mažiau yra daugiau. Majonezinių padažų „WOW MAMA“ pakuotės išsiskiria patogumu bei minimalistinio dizaino elementais, kurie šiuo metu yra itin populiarūs ir ypač traukia modernių žmonių dėmesį“, – sako D. Grinkevičius.

Dėmesys – ir patogumui

Estetika, funkcionalumas bei patogumas – savybės, kurių savo prekių krepšelyje ieško jaunosios kartos atstovai. Kuriant „WOWMAMA“ padažų linijos pakuotes dizaineriai atsižvelgė į šiuos poreikius, tad sujungė patogumą ir inovatyvumą. Dizaineris B. Alimas teigia, kad išskirtinė pakuotė padeda patraukti vartotojų dėmesį, o padažų buteliukai puikiai atrodo visur – nuo šaldytuvo lentynos iki madingo restorano.

 

„Didžiuojamės „Daumantų“ specialistų drąsa drauge eksperimentuoti su taros forma ir medžiaga. Ryžtas atnaujinti pakuotę atsiperka – produktai yra pastebimi dėl ypač patogios taros, kuri puikiai atrodo ant restorano stalo ir patogiai stovi apversta šaldytuve“, – aiškina dizaineris.

Jam antrina ir D. Grinkevičius sakydamas, kad gyvenant modernizacijos bei skaitmenizacijos laikais, patogumas reiškia labai daug. Svarbu gebėti naudoti maisto produktus praktiškai – pietaujant darbe, iškylos metu ar užkandžiaujant kelionėse, nes greitas gyvenimo ritmas ne visada leidžia mėgautis ilgu valgymo procesu.

„Jaunų žmonių gyvenimo tempas dažnai būna gana įtemptas, todėl kurdami naują pagardų liniją supratome, kad ji turi būti itin praktiška. „WOWMAMA“ buteliukus galima pasiimti su savimi į darbą, iškylą ar tolimesnę kelionę“, – pasakoja „Daumantų“ prekės ženklo plėtros vadovas.

Prekės ženklas išliks atpažįstamas

Nors „WOWMAMA“ padažų pakuotės ženkliai skiriasi nuo kitų „Daumantų“ produktų, jų kūrėjai tikina, kad atpažinti pamėgtą prekės ženklą nebus sudėtinga. Pasak pakuotės dizainerio B. Alimo, ieškant šių produktų prekybos centruose, išsiskiria vyresniosios ir jaunesniosios kartos atstovų įpročiai. Pastarieji atkreipia dėmesį į naujovišką ir modernią pakuotę, o vyresnieji ieško „Daumantų“ ženklo.

„Džiaugiamės, kad turėjome galimybę įsitraukti į produkto vystymą nuo pat pradžių. Toks darbo procesas užtikrino, jog produkto idėja yra perteikiama nuo pagardų receptų iki pavadinimų, o pakuočių dizainas yra vientisas“, – sako dizaineris.

Šiuo metu „IKI“ ir „Rimi“ prekybos centruose jau galima rinktis iš keturių „WOWMAMA“ majonezinių padažų skonių: „Chilli“, „Hamburger“, „Garlic“ bei „Chipotle“. Netolimoje ateityje liniją sudarys net aštuoni, išskirtinėmis pakuotėmis ir skoniais pasižymintys padažai.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.