Trečdalis lietuvių išsiverstų tik su skaitmeniniu banku

Maždaug kas trečias (31 proc.) šalies gyventojas jau dabar būtų pasirengęs naudotis vien tik skaitmeninio banko paslaugomis, parodė „Swedbank“ užsakymu atlikta Baltijos šalių gyventojų apklausa. Lietuviai pagal savo nusiteikimą naudotis išimtinai tik skaitmeninėmis finansinėmis paslaugoms išsiskiria iš kaimynų – tokių gyventojų dalis Estijoje ir Latvijoje sudaro, atitinkamai, 18 proc. ir 15 procentų.

Vilnius,senamiestis,Swedbank,orai<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Vilnius,senamiestis,Swedbank,orai<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Naudotis finansų paslaugomis vien tik nuotoliniu būdu labiausiai pasirengę vidutinio amžiaus grupės gyventojai<br>J. Stacevičiaus nuotr.
Naudotis finansų paslaugomis vien tik nuotoliniu būdu labiausiai pasirengę vidutinio amžiaus grupės gyventojai<br>J. Stacevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Nov 18, 2019, 10:40 AM

„Šalies bankų klientai šiuo metu gali naudotis plačia elektroninių paslaugų pasiūla ir daugelį kasdienių finansinių reikalų susitvarkyti interneto banke ar išmaniojoje banko programėlėje. Matome, kad ši pasiūla pataikė į gyventojų poreikius, nes vis daugiau jų aktyviai naudojasi finansinėmis paslaugomis be tiesioginio banko darbuotojų įsitraukimo“, – sako Jūratė Gumuliauskienė, „Swedbank“ Klientų aptarnavimo tarnybos vadovė.

Ji pabrėžia, kad tai yra svarbus vartotojų elgsenos virsmas, nes neribojamas banko paslaugų prieinamumas virtualioje erdvėje leidžia jomis naudotis bet kur ir bet kada, kai tik to prireikia klientui. Derintis prie fizinės banko padalinio vietos ir jo darbo valandų nebereikia.

„Pavyzdžiui, šiandien 9 iš 10 „Swedbank“ klientų vartojimo ar automobilio paskolos paraišką užpildo nuotoliniu būdu internetu. Sulaukę teigiamo atsakymo, didesnioji jų dalis sutartį taip pat pasirašo neatvykdami į banko padalinį“, − klientų elgseną komentuoja J. Gumuliauskienė.

Kas skaitmeniniam bankui pasiruošęs labiausiai?

Kaip rodo gyventojų apklausos duomenys, naudotis finansų paslaugomis vien tik nuotoliniu būdu labiausiai pasirengę vidutinio amžiaus grupės gyventojai – 37 proc. jų sutiktų pasirinkti vien tik skaitmeninį banką.

Tuo metu pasyviausi pagal šį pasirinkimą yra vyriausios 65-74 m. ir jauniausios 18-25 m. amžiaus grupės šalies gyventojai (27 proc.).

„Pastebima tendencija, kad kuo klientams reikia įvairesnių ir dažnesnių su finansais susijusių paslaugų, tuo jie labiau linkę rinktis skaitmeninius kanalus. Tai atskleidžia pagrindinę skaitmeninių paslaugų savybę – galimybę jas gauti greitai ir klientui patogiu paros metu“, − sako „Swedbank“ Klientų aptarnavimo tarnybos vadovė.

Remiantis „Swedbank“ duomenimis, banko išmaniąja programėle šių metų spalio mėnesį bent kartą naudojosi 570 tūkst. klientų, o prie interneto banko tuo pačiu laikotarpiu mažiausiai vieną kartą buvo prisijungę beveik 770 tūkst. banko klientų.

Kaip rodo apklausos duomenys, 85 proc. šalies gyventojų naudodamiesi interneto banku ar išmaniąja programėle tikrinasi savo sąskaitos likutį ir atlieka mokėjimų pavedimus.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.