Perka kaip išprotėję – „juodojo penktadienio“ pardavimai internetu JAV pasiekė rekordą

Pardavimai internetu JAV šių metų „juodąjį penktadienį“ padidėjo iki rekordinių 7,4 mlrd. JAV dolerių, parodė analizės platformos „Adobe Analytics“ paskelbti duomenys.

Vartotojai vis dažniau griebiasi savo telefonų, o ne stovi eilėse.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
Vartotojai vis dažniau griebiasi savo telefonų, o ne stovi eilėse.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Dec 2, 2019, 8:57 AM

Palyginti su 2018 metais, pardavimai pašoko 19,6 procento. Be to, vienos dienos pardavimų internetu suma buvo antra pagal dydį istorijoje – daugiau (7,9 mlrd. JAV dolerių) vartotojai išleido tik per 2018 metų „kibernetinį pirmadienį“.

„Adobe Analytics“ savo skaičiavimuose remiasi 80 iš 100 didžiausių JAV interneto mažmenininkų pardavimų duomenimis.

Daugiau nei trečdalis pirkimų – 39 proc. – buvo atlikti naudojant išmaniuosius telefonus ir jų dalis, palyginti su 2018 metais, padidėjo 21 procentu.

„Artėjant Kalėdoms, vartotojai vis dažniau griebiasi savo telefonų, o ne stovi eilėse“, – pareiškė „Adobe Digital Insights“ pagrindinis analitikas ir vadovas Tayloras Schreineris.

„Adobe Analytics“ vertinimais, „kibernetinį pirmadienį“ pardavimai turėtų pasiekti rekordinius 9,4 mlrd. JAV dolerių. Jeigu ši prognozė pasitvirtins, pardavimų suma bus beveik 19 proc. didesnė negu pernai.

Bendrovė taip pat apskaičiavo, jog per Padėkos dieną pirkėjai internete išleido 4,2 mlrd. JAV dolerių.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.