Oro bendrovės dvejetukininkės: štai kurios dažniausiai spjauna į keleivių pretenzijas

Oro bendrovės „Tunisair“, „Vueling“, „Ernest Airlines“, „Bulgaria Air“ ir „Blue Air“ praėjusiais 2019-aisiais atsisakė tenkinti daugiau nei 99 proc. pretenzijų, kurių sulaukė iš savo klientų dėl atšaukto ar vėluojančio skrydžio.

2019-aisiais, palyginti su 2018-aisiais, atsisakymų tenkinti keleivių pretenzijas padaugėjo vidutiniškai 30 proc.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
2019-aisiais, palyginti su 2018-aisiais, atsisakymų tenkinti keleivių pretenzijas padaugėjo vidutiniškai 30 proc.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Tarp keliautojų iš Lietuvos populiari žemų sąnaudų oro bendrovė „Ryanair“ atmeta 98,4 proc. pretenzijų.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Tarp keliautojų iš Lietuvos populiari žemų sąnaudų oro bendrovė „Ryanair“ atmeta 98,4 proc. pretenzijų.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
„Wizz Air“ atsisakė tenkinti 61,4 proc. pretenzijų.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
„Wizz Air“ atsisakė tenkinti 61,4 proc. pretenzijų.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
2019-aisiais, palyginti su 2018-aisiais, atsisakymų tenkinti keleivių pretenzijas padaugėjo vidutiniškai 30 proc.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
2019-aisiais, palyginti su 2018-aisiais, atsisakymų tenkinti keleivių pretenzijas padaugėjo vidutiniškai 30 proc.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Jan 8, 2020, 8:47 AM

Tokią informaciją skelbia keleivių teises ginanti kompanija „AirHelp“.

Tarp keliautojų iš Lietuvos populiari žemų sąnaudų oro bendrovė „Ryanair“ atmeta 98,4 proc. pretenzijų. Po jos seka „Avianca“ — 97,1 proc., „airBaltic“ — 94,6 proc., „easyJet“ — 87,3 proc., o „lyderių“ dešimtuko pabaigoje — „Aeroflot“, atmetusi 86,2 proc. pretenzijų.

Palyginimui, „Finnair“ atsisakė tenkinti 65,7 proc. pretenzijų, SAS – 65,3 proc., „Wizz Air“ – 61,4 proc., „Lufthansa“ – 52,7 proc., LOT – 37,8 proc.

Dažniausiai kompensacijų dėl atšaukto ar vėluojančio skrydžio sulaukė „Transavia“ ir „HOP!“ oro bendrovių keleiviai (atmesta po 28 proc. pretenzijų), „Delta Air Lines“ (atmesta 27,8 proc. pretenzijų), „Brussels Airlines“ (atmesta 27,5 proc. pretenzijų), „American Airlines“ (atmesta 27,4 proc. pretenzijų), „Icelandair“ (atmesta 26,7 proc. pretenzijų) ir „Eurowings“ (atmesta 23,6 proc. pretenzijų).

Avianews.com skelbia, kad 2019-aisiais, palyginti su 2018-aisiais, atsisakymų tenkinti keleivių pretenzijas padaugėjo vidutiniškai 30 proc.

Europoje galiojantys teisės aktai numato, kad keleivis gali tikėtis 250-600 eurų kompensacijos, jei jo reisas iš kažkurio ES esančio oro uosto vėlavo daugiau nei 3 valandas arba buvo atšauktas iki skrydžio likus 14 dienų ar mažiau.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.