Į šių metų sąrašą pateko net 44 mažmenininkės, kurių bendra vertė siekia apie 800 mlrd. JAV dolerių, todėl šis sektorius yra trečias pagal brangumą po technologinių ir bankininkystės paslaugų sektorių.
Technologijų milžinė „Google“ pakilo iš trečios į antrą vietą, o jos vertė išaugo 11,9 proc. iki 159,72 mlrd. JAV dolerių.
Trejetuką užbaigė „Apple“, kurios vertė nusmuko 8,5 proc. ir siekė 140,52 mlrd. JAV dolerių.
„Microsoft“ liko ketvirtoje vietoje, nors jos vertė sumažėjo 2,1 proc. ir sudarė 117,07 mlrd. JAV dolerių.
Penktą vietą, kaip ir pernai, užėmė ir Pietų Korėjos „Samsung“ (+3,5 proc., 94,49 mlrd. JAV dolerių).
JAV mažmenininkė „Walmart“ pakilo iš 11 į 8 vietą ir pateko į brangiausių prekės ženklų dešimtuką. Jos vertė padidėjo 14,2 proc iki 77,52 mlrd. JAV dolerių.
Kalbant apie Rusijos įmones, vertingiausia įmone išliko bankas „Sberbank“, kuris pakilo į 139 vietą iš 141, o „Gazprom“ nusmuko iš 240 į 261 vietą.
Kinijoje brangiausią prekės ženklą valdo Kinijos pramonės ir prekybos bankas „ Industrial & Commercial Bank of China“ (ICBC). Jis iš 8 vietos sąraše pakilo į 6 vietą (+1,2 proc., 80,79 mlrd. JAV dolerių).
Tarp Europos bendrovių aukščiausią (11-ą) vietą sąraše užėmė vokiečių „Mercedes-Benz“ – bendrovės vertė išaugo 7,8 proc. iki 65,04 mlrd. JAV dolerių. Pirmajame dvidešimtuke daugiau Europos bendrovių nėra, tuo tarpu amerikiečių bendrovių yra 9, o kinų – 8.
Kalbant apie prekių ženklų stiprumą, „Ferrari“ išliko lydere. Lyginamoji prekių ženklų galia vertinama pagal investicijas į rinkodarą ir reklamą, akcinį kapitalą ir įmonės veiklos rezultatus. Iš 500 „Brand Finance“ vertinamų prekių ženklų, tik 12 gavo aukščiausią šios kategorijos įvertinimą – „AAA+“.
„Disney“ atsidūrė antroje vietoje, „WeChat“ – trečioje, „Sberbank“ – ketvirtoje, o „Deloitte“ – penktoje vietoje.