„Čili“ ruošiasi pristatyti naują restoranų prekės ženklą

Viena didžiausių Lietuvos viešojo maitinimo sektoriaus dalyvių – „Čili“ grupė – metų pabaigoje planuoja pristatyti naują restoranų prekės ženklą, rašo „Verslo žinios“.

Šiemet į tinklo plėtrą numatoma investuoti iki 1 mln. eurų<br>D.Umbraso nuotr.
Šiemet į tinklo plėtrą numatoma investuoti iki 1 mln. eurų<br>D.Umbraso nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jan 23, 2020, 8:35 AM

„Kol kas galiu atskleisti tik tiek, kad dirbame ir prie naujo restorano koncepcijos. Tai bus naujas, atskiras nuo „Čili Picos“ prekės ženklas“, – VŽ sakė „Čili Holdings“ vadovas Jonas Karosas.

Jis teigė, kad šiemet į tinklo plėtrą numatoma investuoti iki 1 mln. eurų: atnaujinti du esamus restoranus ir atidaryti tris naujus. Jau veikiančių restoranų apyvarta šiemet turėtų augti 8 proc.

„Čili Holdings“, kurios vienintelė akcininkė yra tinklo įkūrėjo Lino Tado Karoso bendrovė „LTk Capital“, valdo antrines bendroves „Čili Pica“, „Gamtos virtuvė“, „Azijos skoniai“, Latvijos „Čilija Pizza“ ir „Čili Take Away“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.