Po nusileidimo Vilniuje – emocijų pliūpsnis, oro uostas pateikė paaiškinimą

Sekmadienio vakarą, apie 18 val., Tarptautiniame Vilniaus oro uoste leidosi iš Stambulo (Turkija) atskridęs „Turkish Airlines“ lėktuvas. Skrydis būtų įvykęs įprastai, jei ne, keleivių nuomone, netipinis nusileidimas.

Su „Turlish Airlines“ skridusiam keleiviui įsiminė nusileidimas Vilniuje.<br>123rf nuotr.
Su „Turlish Airlines“ skridusiam keleiviui įsiminė nusileidimas Vilniuje.<br>123rf nuotr.
Su „Turlish Airlines“ skridusiam keleiviui įsiminė nusileidimas Vilniuje.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Su „Turlish Airlines“ skridusiam keleiviui įsiminė nusileidimas Vilniuje.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Feb 4, 2020, 7:09 AM, atnaujinta Feb 4, 2020, 7:09 AM

„Skraidau daug – per metus skrendu daugiau nei 100 kartų, vien šiemet jau 11 sykių, tad galiu teigti, jog esu papuolęs į skirtingas situacijas. Yra buvę, kai į lėktuvą trenkė žaibas. Tačiau tai, kaip sekmadienio vakarą leidomės Vilniuje, buvo baisiausia, ką tekę patirti per skrydį“, – pasakojo į lrytas.lt redakciją paskambinęs vyras, kuris nenorėjo viešinti savo vardo.

Anot jo, lėktuvą nutupdyti Vilniuje pilotams pavyko tik iš trečio karto. Kaip pasakojo keleivis, pirmąjį kartą leidžiantis buvo justi, kaip lėktuvą nešiojo vėjas.

„Kaip suprantu, vėjas buvo labai apgaulingas, todėl prie oro uosto priartėjęs lėktuvas ėmė kilti. Kapitonas pranešė, kad dėl vėjo turėsime leistis dar kartą. Kai jau beveik priartėjome prie žemės, lėktuvą pradėjo stipriai nešioti į šalis, todėl pilotai padidino greitį ir mes dar sykį pakilome. Šalia sėdėjęs turkas garsiai meldėsi, girdėjome, kad kažkur žmonės vemia. Mano žmona paskambino vaikams ir paprašė, jei per valandą kitą su jais dar sykį nesusisieks, paskambintų seneliams“, – ilgam įstrigusią skrydžio pabaigą prisiminė keleivis.

Vyrui susidarė įspūdis, jog trečią kartą lėktuvas leidosi tokiu greičiu, kad prireikus galėtų dar sykį pakilti.

„Kodėl mes trečią kartą leidomės tame pačiame oro uoste? Gal Kaune ar Rygoje būtų buvusios geresnės oro sąlygos“, – svarstė keleivis.

Tačiau, kaip portalui lrytas.lt teigė Lietuvos oro uostų atstovas Tadas Vasiliauskas, sekmadienį, vasario 2-ąją, Vilniaus oro uoste nebuvo užfiksuota jokių incidentų, o skrydžiai vyko numatyta tvarka.

„Minėto orlaivio įgula, mūsų žiniomis, tiesiog nusprendė pakeisti leidimosi trajektoriją, tačiau tai yra įprasta praktika, kai tokį poreikį mato būtent orlaivio įgula“, – komentavo T.Vasiliauskas.

Iš „Turkish Airlines“ portalui gauti komentaro nepavyko.

Spauskite mygtuką „VISI KOMENTARAI“ ir reikškite savo nuomonę.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2021 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.