Jos teigimu, agentūra nustatė nepagrįstus bei konkurenciją ribojančius reikalavimus, be to, pasiūlymų vertinimo tvarka nėra objektyvi ir skaidri.
Pasak VPT, konkurso dalyviai privalėjo būti teikę tokias paslaugas, tačiau konkrečiai nenurodoma, kur, todėl neaišku, kaip agentūra įsitikins jų pajėgumu tinkamai įvykdyti sutartį.
„Tiekėjas gali turėti viešųjų ryšių paslaugų teikimo patirties visai kitos užsienio šalies rinkoje, nei reikės teikti paslaugas. Užsienio šalys yra skirtingos kultūriniais, socialiniais, religiniais ir kitais aspektais, todėl paslaugų teikimas, pavyzdžiui, Japonijoje, negali būti laikomas lygiaverčiu jų teikimui, pavyzdžiui, Rusijoje“, – rašoma VPT išvadoje.
Tuo metu reikalavimas būti inicijavus bent 30 publikacijų turizmo, svetingumo, kelionių, šalies ar miestų pristatymo tema žiniasklaidoje neįrodo dalyvio patirties rengiant publikacijas, nes inicijuoti nėra tas pats, kas parengti ir publikuoti.
Pasak VPT, reikalavimas, kad bent vienas projekto vadovas turėtų patirties įgyvendinant projektus, kurių vertė siektų bent 50 tūkst. eurų, – nepagrįstai aukštas, dirbtinai ribojantis konkurenciją.
Tarnybos vertinimu, pasiūlymų vertinimo tvarka neleidžia jų objektyviai įvertinti ir palyginti, palikta interpretavimo laisvė.
„Keliauk Lietuvoje“ konkursą skelbė pernai lapkritį, juo siekė įsigyti viešųjų ryšių paslaugas Baltarusijoje, Danijoje, Estijoje, Ispanijoje, Italijoje, Izraelyje, Japonijoje, JAV, Jungtinėje Karalystėje, Kinijoje, Latvijoje, Lenkijoje, Nyderlanduose, Belgijoje, Norvegijoje, Prancūzijoje, Rusijoje, Suomijoje, Švedijoje, Ukrainoje, Vokietijoje.