Dėl gerokai išaugusio pirkėjų srauto sutriko el. parduotuvės „Barbora“ darbas

Internetinės parduotuvės barbora.lt svetainė ketvirtadienį veikė su trikdžiais – kilo keblumų norint prie jos prisijungti. Tie pirkėjai, kuriems pavyko tą padaryti, buvo nustebinti – net ir ryte pateikus užsakymą nebebuvo galimybės pasirinkti pristatymo laiko.

Ketvirtadienį srautas į „Barbora“ el. parduotuvę ir prekių užsakymų skaičius yra išaugę.<br>M.Patašiaus nuotr.
Ketvirtadienį srautas į „Barbora“ el. parduotuvę ir prekių užsakymų skaičius yra išaugę.<br>M.Patašiaus nuotr.
Pirkėjai daugiau nei įprasta perka ilgai negendančių prekių.<br> Lrytas.lt skaitytojo nuotr.
Pirkėjai daugiau nei įprasta perka ilgai negendančių prekių.<br> Lrytas.lt skaitytojo nuotr.
Pirkėjai daugiau nei įprasta perka ilgai negendančių prekių.<br> Lrytas.lt skaitytojo nuotr.
Pirkėjai daugiau nei įprasta perka ilgai negendančių prekių.<br> Lrytas.lt skaitytojo nuotr.
Pirkėjai daugiau nei įprasta perka ilgai negendančių prekių.<br> Lrytas.lt skaitytojo nuotr.
Pirkėjai daugiau nei įprasta perka ilgai negendančių prekių.<br> Lrytas.lt skaitytojo nuotr.
Pirkėjai daugiau nei įprasta perka ilgai negendančių prekių.<br> Lrytas.lt skaitytojo nuotr.
Pirkėjai daugiau nei įprasta perka ilgai negendančių prekių.<br> Lrytas.lt skaitytojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (5)

Lrytas.lt

Feb 27, 2020, 2:55 PM, atnaujinta Feb 28, 2020, 9:38 AM

„Barbora“ IT vadovas Karolis Lesickas portalui lrytas.lt komentavo, kad techninių sistemos nesklandumų, dėl kurių puslapis veikia su trikdžiais, iškilo dėl gerokai padidėjusio klientų srauto.

„Jaučiame, kad šiandien srautas į „Barbora“ el. parduotuvę ir prekių užsakymų skaičius yra išaugę. Padidėjus paklausai, natūralu, kad laisvų langų pristatymui į namus tai pačiai dienai lieka vis mažiau. Reaguodami į situaciją, ieškome sprendimų, kaip artimiausiu metu galėtume padidinti pristatymo į namus paslaugos prieinamumą didesniam kiekiui pirkėjų. Taip pat kviečiame klientus užsakymus atsiimti patiems dar tą pačią dieną „Barbora Drive in“ stotelėse“, – kalbėjo K.Lesickas.

Didieji prekybos tinklai pastebi, kad gyventojai pastaruoju metu ėmė daugiau pirkti ilgai negendančių produktų.

Pavyzdžiui, „Maxima“ palygino šių metų vasario 26 dienos pardavimus su tuo pačiu laikotarpiu. Jie išaugo apie 15 proc. Labiausiai tam įtakos turėjo 20-30 proc. augusios ilgo galiojimo prekių grupės – konservuotos pupelės, makaronai, ryžių ir žirnių kruopos, mėsos ir žuvies konservai, dribsnių košės, cukrus.

Pastebimas ir stipriai išaugęs dezinfekcinių priemonių poreikis.

Kad žmonės gausiau perka ilgo galiojimo prekes, pastebėjo ir „Rimi“ tinklas. Jo atstovė Renata Keršienė vardijo, kad pirkėjai daugiau perka įvairių kruopų, miltų, makaronų, taip pat mėsos ir žuvies konservų, aliejaus, cukraus.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.